Detonator 4 for XP (search used)

Pagina: 1
Acties:

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Ik gebruikte de standaard drivers die in winXP zaten, maar daarmee werkt geen enkel spel behoorlijk dus dacht ik laat me detonator 4 installen. (ojaa standaard xp drivers geen tv-out)
Na het geinstaleerd te hebben moest ik opnieuw opstarten ok gedaan.
Toen ff naar eigenschappen dit en dat wanneer ik eruit wilde ging winxp vast.
Na 2 min te wachten ging die vanzelf opnieuw opstarten en nadat xp had opgestart gaf ie het al aan dat de nieuwe drivers voor de lock up zorgde :(

Wat kan ik hieraan doen, wil deze drivers behouden...

Voor systeem eigenschappen zie onder..

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik had hetzelfde probleem, de PC bleef gewoon op de raarste momenten hangen. Ik heb toen maar besloten om overklok-BIOS 1.0B16 (geloof ik) van m'n K7T Turbo te vervangen door de nieuwste versie 2.9. Hierna waren alle problemen met de drivers opgelost... Dus misschien een tip?

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Ik heb ook de 2.9 bios.

Error die xp naar microsoft wil stuuren is :

szAppName : Drivers.Display szAppVer : 10DE0110A1006810B0
szModName : nv4_disp.dll szModVer : 5.13.1.2181 Offset : FB4806EA

Iemand enig idee???

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Ik heb wel een idee... hij pakt ze niet, en ik ben bang dat je toch een oudere driver moet pakken.

Ik heb het zelf ook gehad en gelukkig dat het (bij mij)door een BIOS update wel ineens werkte.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik heb totaal geen problemen onder xp... loopt als een zonnetje

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Ik heb ook Detonator 4(21.82) onder XP geïnstalleerd, geen enkel probleem bij mij, specs, zie sig..

• Shook
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

ik heb ze geininstalleerd op mn GF2 GtsPro op winME, maar ben nu mijn antialias kwijt. Iemand ervaring / idee hoe deze eigenschap weer terug is te krijgen??

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik heb de 14.20 detonators geinstalleerd en ze werken hier perfect zonder problemen. probeer ze dus eens :)

Signature

• Geert
  • Laatst online: 21-08 15:12
Ik draai thuis met volle tevredenheid nVidia Detonator XP 21.81...

This message was sent from a galaxy far, far away.

• Flipmo2K
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 10:54 schreef NukeZz het volgende:
Ik heb de 14.20 detonators geinstalleerd en ze werken hier perfect zonder problemen. probeer ze dus eens :)
Tsja, ze kunnen wel goed draaien, maar ALS de XP detonators goed werken zijn ze toch zeker wel een stukkie sneller!

Verwijderd

Bij mijn systeem was het verschil tussen de oude 12.90 en de nieuwe 21.81 nihil bij de meeste testen en bovendien nog niet helemaal bug-vrij, dus als het niet werkt gewoon de oude erop, je mist niks.

Verwijderd

Je kunt ook eens de nieuwste beta drivers proberen. 15.30 hier is de link:

http://www.icrontic.com/downloads/detonator/win2k/Win2k-1530.zip

Deze zijn alleen voor win 2000\xp

Verwijderd

Ik hoor van alles over Detonator 20.80, 21.82 en nog meer versienummers die ik nergens terug kan vinden.
Ik heb tot nu toe alleen de 21.81 versie (XP) en daar moet ik het mee doen.

Heeft iemand misschien een linkje naar deze zee van drivers ?

:9~

Verwijderd

VOor mensen met AMD systeem en GForce kaart, download laatste versie van NVMAX. en zet bij compatibility de FIX voor AMD en 2K/XP aan... dat moet werken.

Voor de rest is het bekend dat XP en GForce kaarten met DET4 af en toe vastlopers geeft

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 15:35 schreef -KOD- het volgende:
VOor mensen met AMD systeem en GForce kaart, download laatste versie van NVMAX. en zet bij compatibility de FIX voor AMD en 2K/XP aan... dat moet werken.

Voor de rest is het bekend dat XP en GForce kaarten met DET4 af en toe vastlopers geeft
DANK JE WEL !!!!!

Yaaay met deze fix doet ie het >:) >:)

Verwijderd

Alsje

Verwijderd

Het is niet zo dat die Detanator 4 drivers ALTIJD sneller zijn, ik krijg het idee dat vooral op die snellere AMD en INTEL cputjes het rapper is maar met mijn celeronnetje op 893 ga ik er ten opzichte van 6.47 op achteruit. Neit schrikbarend veel, 300 3Dmarks puntjes ofzo... (4700 ipv 5000 zeg maar)....

Maartoch... dus niet ALTIJD sneller.
Sowieso vaak een soort momentopname volgens mij dat gedoe met die drivers en de prestait,e ligt maar net helemaal aan de hardwarecombinatie en al je bios en softwareinstellinkjes geloof ik. Gewoon proberen en maar zien!

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Volgens mij zijn die nvidia detonater xp drivers nog niet echt super, normaal haalde ik met 3dmark 2000 +-6400 punten (win2k), nu zijn dat er nog maar +-5000. dat vindt ik toch bestwel een verschil. Ik hoop maar dat er snel wat beta drivers van asus komen ofzo :)

Verwijderd

O ja???? :O

Nergens last van ;)

Verwijderd

Ik heb dat nvmax geinstalleerd, en de spellen lopen soms wel door maar zodra ik terug naar windows ga loopt die vasT? NOg meer hinst en tips?

Verwijderd

Welke spellen dan?

maar er zitten nog bugs in die DET4 drivers, best wel veel mensen hebben last van vastlopers enzo met die drivers... even w8en op nieuwe misschien

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 22:16 schreef BOMBER het volgende:
. (ojaa standaard xp drivers geen tv-out)
Huh? geen TV-out in de nieuwe XP drivers? is dat waar?
het zou wel verklaren waarom ik met mijn Gainward GF3 de TV out niet aan de praat krijg.

iemand anders ervaringen?

Verwijderd

Met mijn celeron 900@1100 is mijn gforce het met de xpdrivers gigantisch in snelheid op vooruit gegaan.
Op dinsdag 25 september 2001 20:58 schreef SALLY het volgende:
Het is niet zo dat die Detanator 4 drivers ALTIJD sneller zijn, ik krijg het idee dat vooral op die snellere AMD en INTEL cputjes het rapper is maar met mijn celeronnetje op 893 ga ik er ten opzichte van 6.47 op achteruit. Neit schrikbarend veel, 300 3Dmarks puntjes ofzo... (4700 ipv 5000 zeg maar)....

Maartoch... dus niet ALTIJD sneller.
Sowieso vaak een soort momentopname volgens mij dat gedoe met die drivers en de prestait,e ligt maar net helemaal aan de hardwarecombinatie en al je bios en softwareinstellinkjes geloof ik. Gewoon proberen en maar zien!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 11:30

Thyzz

-=leeg=-

Bij ij loopt ie ook op de meest rare momenten vast, maar ik heb al de nieuwste bios...

hopelijk brengen ze snel fixxes

5325wp

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Bij mij loopt alles in Win2K wel af en toe vast en in XP niet (met 21.81 of 21.83 drivers) :? .. draai daarom nu maar XP.

PC Specs

Pagina: 1