Toon posts:

welke cd-rom houdt Plextor 24 speed bij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke IDE cd-rom of DVD houdt bij on the fly branden de Plextor 24 speed bij zonder dat buffer leegloopt en/of burnproof geactiveerd wordt. Ik weet dat een 40 speed scsi Plextor de 24 speed makkelijk bijhoudt, maar om nu weer helemaal scsi aan te schaffen.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:07
www.cdspeed2000.com

Rekening houdend met het feit dat de Plex 24x op 16x begint:

Kenwood TrueX 72x
LiteOn LTD163
Afreey CD-2056E
Afreey CD-2052E
Asus CD-S500
Afreey CD-2050E
Plextor PX-40TS

+ nog een aantal, maar dan moet je maar ff kijken naar de grafieken of ie op minimaal 16x begint.

Maarja, image maken is toch zo gebeurd? :)

Edit: de Asus 50x is wel een goede keus. :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De Aopen 52x CDROM in iedergeval niet!!! Moet Burnproef tot 10 maal toe ingrijpen. Maarja ff een image maken duurt ongeveer 10 minuten?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Ben je dus sneller klaar als je schrijft op 16 speed :z

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:28
Op maandag 24 september 2001 22:02 schreef Chevy454 het volgende:
De Aopen 52x CDROM in iedergeval niet!!! Moet Burnproef tot 10 maal toe ingrijpen. Maarja ff een image maken duurt ongeveer 10 minuten?
Euhm, je kan toch ook met je Plextor of Lite on fikker een image maken ?? Heb je die brakke koffiemolen niet voor nodig hoor.. :Y)

Verwijderd

het is sowieso erg aan te raden om eerst een image te maken als je een cd copieert. Vaak moet een cdrom speler terugschakelen in leessnelheid, omdat de cd vuil is of omdat de cd van mindere kwaliteit is en daardoor niet goed uit te lezen is op de hoogste snelheid. Als dat gebeurt, dan mislukt je cd alsnog (of wordt burnproof gebruikt), met welke snelheid cdrom speler dan ook.

image maken kost maar 2-4 minuten extra tijd, dus waar praten we over?
Pagina: 1