Toon posts:

Chaintech 6BTM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He ik heb een Chaintech 6BTM moederbord maar hoe kan ik zien wat voor versie ik heb moet ik dat in de bios zoeken?

BVD

Verwijderd

Welke versie?? je bedoelt van de bios? Kun je op www.chaintech.com.tw ongetwijfeld een leuk tooltje voor halen om dat uit te lezen. Je kunt het ook zien tijdens het opstarten geloof ik. Ben te lui om m'n andere pc aan te zetten, anders had ik ff voor je gekeken :z

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 21:55 schreef Stoned-cow het volgende:
Welke versie?? je bedoelt van de bios? Kun je op www.chaintech.com.tw ongetwijfeld een leuk tooltje voor halen om dat uit te lezen. Je kunt het ook zien tijdens het opstarten geloof ik. Ben te lui om m'n andere pc aan te zetten, anders had ik ff voor je gekeken :z
BEDANKT HE HEB IK VEEL AANGEHAD

Verwijderd

aaaargh... |:( als je hem nou even opgestart had, dan zie je voor je POST een datum staan, in mijn geval 8/17/2000... als je vervolgens naar de chaintech site gaat en bij de bios sectie voor de 6BTM kijkt zie je daar 3 biossen staan.. Mag jij raden welke bios ik heb...

Zo moeilijk was dat toch niet?????

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Ik denk dat hij wil weten welke revisie hij heeft ivm een een eventuele upgrade :) niet alle 6BTM kunnen als ik me niet vergis de cu'mine cpu's aan ligt aan een restistor op het plankje ofzo :?
Maar ook die info staat op de site bij chaintech.
Heb zelf ook nog een 6BTM liggen thuis en die bleek dus volgens Chaintech wel met cu'mins overweg te kunnen, maar helaas het plankje leeft niet meer hangt nu als versiering aan de muur :)
Ergh duideijk ben ik niet maar, kijk maar bij Chaintech op de site in de cpu table's daar staat het vrij duidelijk, duidelijker dan ik hier nu vertel :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 15:25
joepie, oude threads uit de sloot halen.

Dat versienummer staat op je bios chip (dus kastje open). D'r staat dan BTM0-? en die ? is je letter die je zoekt. Dan kun je op deze url nog vinden of je een cu'mine kan draaien of niet.
Pagina: 1