Toon posts:

Maxtor schijf heeft de BUZZE gegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een maxtor van 20 gb 5400 rpm zo een vl 30 en gisteren had ik die vol gekopieert met men backup om dat ik men 2 ibm 45 gb in raid ging steken. Nu alles verloopt goed en ik kan effectief men ibm schijven in raid steken, ik install win2k en wanneer ik in men win2k ben dan wil ik alles van men backupschijf (die maxtor) gaan terug kopieren naar men raid configuratie. Maar nu wanneer ik er aan wil beginnen vindt die men maxtor schijf in win2k nietmeer, ik denk tien ja dan effe rebooten en dan zalet wel in orde zijn maar nee ze deed ineens niks meer. Nu wordt ze alleen nog warm en ze draait nietmeer , weet er iemand hoe dit zou komen en of ik men data zou kunne recoveren, ze draait wel niet meer. Het lastige is dat heel men backup er op staat en dat ik dat dus niet em kunne kopieren :( en ik zou graag die data nog hebben. Verder is de schijf 1jaartje oud dus ik zal waarschijnlijk nog garantie er op hebben, maarja liever men data terug he ;(

Nu zie je wel dat maxtor even gemakelijk stuk kan gaan als IBM.

greetz Tim

Verwijderd

Ach ja. Een HD kan altijd kapot gaan hé, ik heb in m'n leven ook eigenlijk alleen maar Qantums kapot zien gaan...en m'n 60GXP doet het na een half jaar ook nog steeds goed...