Toon posts:

Aopen DVD 1240 doet niks meer !!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik probeerde met EasyDivX de DVD van Gone in 60 seconds te rippen en na een tijdje gaf hij een foutmelding.
en als ik nu de DVD in de aopen leg, start de film niet op en als ik de DVD-speler aanklik in mijn computer doet hij het ook niet, alsof er geen schijf in zit, normale cds doen het wel.
waar kan het aan liggen ?
is de Aopen kapot ???
ik draai win98se, Tb1.2@1.3 met Abit KT7 en 512mb 133ram met windvd trial 2.3.

Grtz
Twanvh
>:)

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Heeft die drive lang achter elkaar gedraaid tijdens het rippen??? Dit kan wel eens funest zijn voor je drive heb ik gehoord. Of heb je voor het rippen de VOBs naar je HD gezet?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de DVD met easydivx proberen te rippen, die ript de files naar de HD als VOB's en dan codeert hij ze.
normale cd's doen het wel in de Aopen drive, dvd's niet.
zou er garantie opzitten omdat ik een DVD geript heb ??
heb hem sinds eind april dit jaar, bij funprice gekocht.

Grt
Twan

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Hmmm vreemd..... Natuurlijk zit er nog garantie op, je doet niets anders als bij het normaal afspelen van een DVD. Je leest gewoon de bestanden.

Heb je al 100% gechecked dat het geen software probleem is? DVD in een ander systeem; of verwijderen uit je huidige systeem en opnieuw installeren?

Wanneer crashde easyDivx? bij het kopie-eren of het coderen?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Topicstarter
hij crashte voordat hij ging coderen.
als hij de files gekopieerd heeft, moet je een compressie codec aangeven, ik gaf DivX 4.0 aan en toen gaf hij de melding van bad packet header.
daarna probeerde ik het nog 1 keer, weer dezelfde melding.

Grt
Twan