Ik heb een aantal win95/98 bakken (celeron 300/766) met novel netware tot mijn beschikken. Op een aantal bakken had ik al de
als service draaien maar wil ze omzetten naar eccp.
Ik heb de eccp service versie (eccp109sv-126.zip) gedownload, ge-unzipt, de eccp109sv.exe en eccp109sv.ini gecopieerd naar een test bak. De eccp109sv.ini aangepast. De readme gelezen.
gedaan = install as a service on WIn9x volgens de readme. Maar dat deed het niet
(wel starte hij de client op in een aparte dos box maar das niet de bedoeling). Volgens eccp109sv.exe -h moet het anders zijn:
Dus ik doe eccp109sv.exe -i en ja hij doet het, teminste hij zegt dat hij hem instaleerd als service.
Ik restart pc. Tijdens het booten krijg ik aleen wel een schrempje te zien met de titel eccp109sv.exe
maar dat verdwijnt ook al weer heel snel gevolgd door het McAfee schermpje en het novel netware schermpje. Dan inloggen, en kijken of hij draait. Ik start wintop %#$@&$##
97% idle en geen eccp109sv.exe in de lijst 
Ik had geen tijd meer om in de log te kijken wat er aan de hand is want de pc zaal moest dicht. Maar heeft iemand misschien een idee wat ik vout doe? of is er iemand anders met ervaring met deze versie te instaleren op win95/98 ?bakken?
Ik heb de eccp service versie (eccp109sv-126.zip) gedownload, ge-unzipt, de eccp109sv.exe en eccp109sv.ini gecopieerd naar een test bak. De eccp109sv.ini aangepast. De readme gelezen.
code:
1
| eccp109sv.exe -9 |
gedaan = install as a service on WIn9x volgens de readme. Maar dat deed het niet
code:
1
2
3
4
5
6
| ECCP109 95/98/NT/Win2000 Service commands: -h : this help screen -i : install client as service on Win95/98/NT -r : run as normal client in foreground -u : uninstall client from service on Win95/98/NT -v : display version info and install status |
Dus ik doe eccp109sv.exe -i en ja hij doet het, teminste hij zegt dat hij hem instaleerd als service.
Ik restart pc. Tijdens het booten krijg ik aleen wel een schrempje te zien met de titel eccp109sv.exe
Ik had geen tijd meer om in de log te kijken wat er aan de hand is want de pc zaal moest dicht. Maar heeft iemand misschien een idee wat ik vout doe? of is er iemand anders met ervaring met deze versie te instaleren op win95/98 ?bakken?
...