Toon posts:

Maxtor ATA 100 40 gig 5400 rpm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wie kan mij helpen? Mijn nieuwe maxtor schijf wordt alleen als slave herkent en niet als master (ook niet nadat alle mogelijke jumperinstellingen geprobeerd zijn). Daarnaast ziet win2k de schijf niet als 40 gig, maar als 32 gig. Hoe kan dit? Moet de Bios geflashed worden? Zo ja, hoe doe ik dat?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-04 21:57

Hu9o

Schokkend

fdisk wel goed gegaan?

kijk ff hoe ik m'n jumpers heb...

ben er weer.
|--.
|...
zo dus. De eerste verticaal, en de 2e (geen functie) aan 1 pin hangend.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Wat voor een moederbord heb jij ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar 1 jumper!

Daarnaast heb ik een Asus Super Socket 7 moederbord.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Op maandag 24 september 2001 21:45 schreef Ramirez het volgende:
Ik heb maar 1 jumper!

Daarnaast heb ik een Asus Super Socket 7 moederbord.
Dat je 1 jumper hebt is voldoende. Zoals uit mijn over duidelijke tekening en verhaaltje blijkt. Moet je alleen maar demeest linker jumer verticaal plaatsen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind die tekening een beetje vaag. Maar ik ga het nog maar eens proberen door mijn enige jumper helemaal links verticaal te plaatsen over 2 pinnen (en dus niet op de enkele pin uiterst links).

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt nog niet :(

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Op maandag 24 september 2001 21:54 schreef Ramirez het volgende:
Ik vind die tekening een beetje vaag. Maar ik ga het nog maar eens proberen door mijn enige jumper helemaal links verticaal te plaatsen over 2 pinnen (en dus niet op de enkele pin uiterst links).
Hmm, heb jij een enkele pin, helemaal links?? Das dan super vaag, want ik heb er daar twee onder elkaar zitten. Ik heb geen pin zitten in de bovenste rij 2e van links. Daar zit bij mij een lege plek.

Maar oorspronkelijk had je er ook een papiertje bij waar op stond welke modes overeen komen met welke jumper instellingen.(Bij maxtor zijn ze ook niet zo snugger om dat op de hdd te zetten |:( )

Misschien dat je iets kan vinden op de site van Maxtor?

Succes verder

Pagina: 1