Toon posts:

Vaag probleem! pc wil niet booten!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb hier een heel vaag probleem, ik wilde net mijn pc opstarten maar hij wilde niet sterker nog ik had alleen een zwart scherm, muis, keyboard, monitor niets deed het:(

Tot dat ik een keer of tig op die fijne reset button heb gedrukt:) kwam ik eindelijk in mijn bios scherm terecht daar gekeken niets vreemd aan te zien.

Uiteindelijk is hij het toch gaan doen, wat kan hier de reden van zijn, ik draai met een AMD 450, Aopen ax59pro, 320 rdram 100 mhz, win98se.

Is mijn mobo overleden of mijn cpu of denk ik nu te extreem.

Rob

Verwijderd

Heb je iets aan je pc veranderd? Ergens iets losgetrokken of zo?

Duw ff alle insteekkaarten aan. Ook ff je geheugen en processor controleren of ze nog goed vastzitten. En ook voor je kabels geld, duw ze ff allemaal aan.

Dit alles gedaan? Post hier je bevindingen :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou alles eruit, toen weer erin, alles aangedrukt, probleem lijkt nu verholpen te zijn, drukte op die mooie knop en mijn Hdtje begon gelijk weer te tieren, alsof hij nieuw was wat een heerlijk geluid is dat dan weer.

Bedankt voor de tip, had ik eigenlijk ook wel kunnen weten ooit een brander erin toen hetzelfde probleem gehad.

Gelukkig doet hij het weer, zou me geen raad weten als hij niet meer zou doen:'(

Greetz,

Bigrazor

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik weet al wat het is, je moet er geen rdram in proppen :D

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 22:35 schreef Bigrazor het volgende:
Nou alles eruit, toen weer erin, alles aangedrukt, probleem lijkt nu verholpen te zijn, drukte op die mooie knop en mijn Hdtje begon gelijk weer te tieren, alsof hij nieuw was wat een heerlijk geluid is dat dan weer.

Bedankt voor de tip, had ik eigenlijk ook wel kunnen weten ooit een brander erin toen hetzelfde probleem gehad.

Gelukkig doet hij het weer, zou me geen raad weten als hij niet meer zou doen:'(

Greetz,

Bigrazor
Geen dank :7

Verwijderd

Ik heb ook die mobo gehad, bij mij deed hij dat ook. Totdat ik het stekkertje van de softpowersupply even goed had aan gedrukt. Probleem was toen opgelost.......

Enne probeer ff aan 133 mhz ram te komen mijn mobo liep toen op 110 mhz!!! Schiet wel op toen, enne heb jij problemen met je AGP poort en je USB??
Pagina: 1