Toon posts:

[operation flashoint] muliplayer prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een gedownloade >:) OF, ik kan singelplayer en campaign goed spelen maar bij muliplayer als ik bij iemand zijn IP inlog staat er naar een tijdje GAME IN POGRESS... en dat blijft zo en kan dus niet spelen.
alleen diegene die host kan spele maar die joiner nie :(
help me aub

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
FOK JOU! Opdonderen met je kopietje!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
inderdaad

OFP is toch gewoon zo goed dat je die koopt zeg!

en als je 'm al illegaal ergens vandaan haalt, ga hiero dan geen vraag stellen erover

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

ga nou niet ineens de heilige boontjes uit lopen hangen zeg :r
alsof jullie niks illegaals op je pc hebben staan

stel nou dat ik Black and White gelijk gekocht had en niet eerst de warez versie had uitgeprobeerd ... dan zat ik nou toch mooi opgescheept met een waardeloos K%t spel van 100,-

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 01:47 schreef Flamez het volgende:
ga nou niet ineens de heilige boontjes uit lopen hangen zeg :r
alsof jullie niks illegaals op je pc hebben staan
punt 1: alleen windows heb ik illegaal, de rest van de programma's die ik gebruik zijn gratis.

punt 2: moet je niet joinen voordat het spel zelf begint? ik heb zelf nog nooit multiplayer OFP gespeeld, maar dat zou logisch kunnen zijn.
want daardoor wordt het natuurlijk allemaal wat realistischer, en ook leuker om te spelen.

dat zou ik f proberen ja... gewoon die ander even laten wachten met starten totdat jij bent ingelogd

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Nope ik ga niet helpen met Warez... :(
Man je kan heus wel F100,- missen !!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Wat zijn jullie toch een stelletje ......
Ik ben een gamer en ik help mijn mede gamers altijd warez of geen warez.
Kijk OFP MP code is een beetje vaag, je moet w8ten op een game tot dat hij opnieuw begint, als je het scherm "Game in Progress" ziet staan dan kan je al praten met die mensen die wel kunnen spelen.
Vraag aan hun waneer ze een nieuw game opstarten duurd je dat te lang dan zoek je een andere server.
Maar OFP is echt wel 100 piek waard dubbel en dwars.

DJ

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Op dinsdag 25 september 2001 10:49 schreef DarkJedi het volgende:
Wat zijn jullie toch een stelletje ......
Ik ben een gamer en ik help mijn mede gamers altijd warez of geen warez.
Kijk OFP MP code is een beetje vaag, je moet w8ten op een game tot dat hij opnieuw begint, als je het scherm "Game in Progress" ziet staan dan kan je al praten met die mensen die wel kunnen spelen.
Vraag aan hun waneer ze een nieuw game opstarten duurd je dat te lang dan zoek je een andere server.
Maar OFP is echt wel 100 piek waard dubbel en dwars.

DJ
waarom zijn wij dan een stelletje .... ??? dan kunnen wij zeggen dat jij een ...... bent! ?

maar in iedergeval, als je een vraag wilt weten van een spel dat je niet gekocht hebt verhuis je toch lekker naar een ander forum,

en OFP legaal is veel cooler :) scheelt 9kb downloaden voor crack, en het updaten gaat makkelijker omdat je de cd hebt (ik heb hem legaal lekker puh!) en het boekje is handig!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Als iedereen graag zijn kop zou willen houden, en zich op het problem zouden willen concentreren? Dank u.

Ze zijn dan al begonnen zonder jou, je kan pas weer spelen als ze de boel herstarten.

Steam

Verwijderd

Ik help ook niet met warez, zeker niet als het om OFP gaat. Zoek het maar lekker zelf uit.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Denk dat hij het al begrepen heeft uit mijn uitleg jeanluc maar die van jouw is wat korter en krachtiger :)

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Tssss :+
"Wij" (Gamers die hem orgineel hebben) spelen toch veel beter dan de eeuh... anderen ;)

Wij hebben er een mooi boekje bij, dus als ik in de A10 stap sla ik op mijn gemak het grote instructie boek open en bekijk ik rustig alle toetsen. Zo maken "wij" ook minder fouten dan jullie. "Wij" zijn ook minder vaak AFK dan jullie... want jullie moeten alles opzoeken en "wij" niet.
Blalalalalala....

Okay slaat nergens op ! :+
Maar euh ik moet toegeven, ik heb hem gekocht omdat ik dacht dat je er zo'n key voor nodig hebt net zoals bij HL |:(

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 18:36
Op dinsdag 25 september 2001 14:41 schreef Manic het volgende:
Tssss :+
"Wij" (Gamers die hem orgineel hebben) spelen toch veel beter dan de eeuh... anderen ;)

Wij hebben er een mooi boekje bij, dus als ik in de A10 stap sla ik op mijn gemak het grote instructie boek open en bekijk ik rustig alle toetsen. Zo maken "wij" ook minder fouten dan jullie. "Wij" zijn ook minder vaak AFK dan jullie... want jullie moeten alles opzoeken en "wij" niet.
Blalalalalala....

Okay slaat nergens op ! :+
Maar euh ik moet toegeven, ik heb hem gekocht omdat ik dacht dat je er zo'n key voor nodig hebt net zoals bij HL |:(
Mee eens, als iedereen gratis de spelen zou downloaden komen er geen spelen meer.
Dus niet doen!

nou ja..niet te vaak dan ;)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Verwijderd

Topicstarter
onzin die kut spellen kosten allemaal 100 piek :r
ik heb laatst max payne gekocht en dat kostte me ook weer 100 piek en dan heb ik geen zin om weer 100 piek uit te geven. DURE TROEP

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Max Payne gewoon niet kopen

Ik weet wel (door het luisteren naar anderen) dat MP op den duur gaat vervelen en dat de game niks meer aan is als je hem hebt uitgespeeld.

Kortom, weten wat je koopt of gewoon niet kopen.

En om maar ff ontopic te blijven, het antwoord is je al gegeven, gewoon de host ff laten wachten tot jij ready bent.

>:)

Verwijderd

5336-87700-32255-98764-11223

Daar doe ik niet moeilijk over zeg.>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

• unfor
  • Laatst online: 21-01 17:46
TJA... ehm die key kunnen wel 1000en man op spelen, die is niet nodig voor internet play. Mag ik je HL CDkey ook? >:)
Pagina: 1