Toon posts:

[CM] Wat Zou Ik Doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eepz

ik volkomen ten einde raad met me case ze. ik ben er aan begonnen maar dat draaide anders uit dan geplant. ik weet dus totaal niet meer wat ik er mee zou doen. ik ben zelfs van plan om me een mooie aluminume case te kopen tenzij iemand raad weet met me case. ik heb een atxs bigtowerke me veel plaats in en kl*ote hardware. heb mij ooit laten mislijden door de pc-boer. allesinds bedankt voor jullie uitleg.

:) KillerVlieg Out :)

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik kan echt geen touw aan je verhaal vastknopen.

Wat heb je gedaan, te veel gaten gezaagd ofzo? Dan maar extra veel ramen er in he. :)

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Ben ik gelukkig niet de enige die het verhaal niet snapt.

Schrijf even duidelijk op wat en hoe je je kast vern**kt hebt en eventueel wat plaatjes erbij.

[effe zeiken]
M'n oude leraar nederlands zou een beroerte krijgen van het bovenstaande stukje text.
[/effe zeiken]

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm ik bespeur een dieperliggende frustratie hier...stel jezelf de vraag: ben je ten einde raad omdat je keesmot mislukt is of ben je eigenlijk diep van binnen nog steeds boos dat je je ooit een keer een vobis-bak hebt laten aansmeren? De oplossing: doe es gek en knal er eerst voor een paar honderd piek aan nieuwe hardware in. Gegarandeerd dat je daarna inspiratie voor een mod krijgt!

(voor mij heeft het gewerkt in ieder geval :))

I reject your reality, and substitute my own.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 23:15

JT

VETAK y0

Op maandag 24 september 2001 21:29 schreef _sNaRs_ het volgende:
De oplossing: doe es gek
Niet iedereen is zwaar gestoord >:)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

hehe , ik zou die atxs bigtowerkes buiten neerzetten , liefs naast het water . Knip in maart de uitschieters eruit zodat ie mooi verder kan groeien . Zorg wel dat hij aan de onderkant niet bevriest . (kan je wat mest of hooi opleggen)

suc6

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Dit is normaal gedrag, dat doen bijen altijd als het weer kouder weer word enzo. Bijen houden nu eenmaal van de zomer :z :+

edit. Die zin loopt niet lekker......

Geen inspiratie

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Killerbee heeft wel een leuke ondertitel. :)

Verwijderd

Topicstarter
tja het enige da ik wil weten is wat ik met me case moet beginnen en momenteel ben ik nog nergens verder :(

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:42

CasGas

.

Op maandag 24 september 2001 21:40 schreef KillerBee het volgende:
tja het enige da ik wil weten is wat ik met me case moet beginnen en momenteel ben ik nog nergens verder :(
wat is er zowiezo niet goed aan de case dan? we zijn namelijk niet allemaal helderziend...

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Verwijderd

Topicstarter
pff ik vind da gewoon een slecht model om te modden

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op maandag 24 september 2001 22:53 schreef KillerBee het volgende:
pff ik vind da gewoon een slecht model om te modden
La maar... k'reageer nie...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
voorwa niet?

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:51

Tubby

or not to be

Als je eenmaal over de prijs van een allullumumuminininium kast heent bent heeft ie alleen nog maar voordelen :)

1 Licht: (met WC weer hetzelfde gewicht als een normale kast :( )
2 Goede airflow: Je betaald zoveel voor zo'n kast dat de fabrikanten er gelukkig nog wat fannetje en verloopstukkies bij doen :) waardoor cpu temp aanzienlijk daalt.
3 Je dremel gaat er doorheen alsof het een pakkie boter is. Ik heb een blowhole vooronderin en een radiatorhole (8> bovenin gemaakt. En daarbij heb ik 4 normale schijfjes gebruikt (geen reinforced). Ik heb ze eigelijk alleen gewisseld omdat de structuur van het schijfje gevuld werd met allullumumuminininium, verder slijten ze niet echt.

just my 2 eurocents :7

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee sorrie, zo kan ik er nix zinnigs over zeggen. IMHO bestaan er geen slechte cases om te modden. Het is juist de truc om van de lelijkste, goedkoopste en onhandigste case iets te maken waar (na modificatie) permanent 10 man LAN-volk omheen staat te kwijlen :)

I reject your reality, and substitute my own.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:31
Op maandag 24 september 2001 21:10 schreef KillerBee het volgende:
:) KillerVlieg Out :)
Eeuhmz.... een killerbee is nog altijd een moordbij en geen moordvlieg >:) :D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1