hallo, mijn highscreen geluidskaart heeft het eindelijk opgegeven na een paar jaar in dienst te zijn geweest
nu zou ik graag een nieuwe erin willen pluggen want pc zonder geluid is ook niks
raden jullie eigenlijk deze kaart aan voor het simpele werk?? muziek luisteren en af en toe cd's rippen that's all!!! als jullie andere suggesties hebben dan hoor ik dat graag!! thanks mannetjes en vrouwtjes als die er zijn
Als het alleen om stereo gaat zou ik liever een DMX kopen ofzo. En als het alleen maar "zomaar" een goeie moet zijn, voldoet een xfire ook wel prima.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ja ik heb niet te hoge eisen!! dat doe ik pas als ik mijn nieuwe systeem in elkaar zet (wat nog effe kan duren) voorlopig hou ik het bij het gewone werk zoals mp3 en af en toe van en naar een minidisc opnemen (digitale in-/uitgang) dus het hoeft geen superding te zijn!!! BTW ik ben maar een groentje wat moet ik me bij DMX en Xfire voorstellen?? vergeeft u mij mijn onwetendheid
Geen 4 kanaals geluid ?Op maandag 24 september 2001 21:11 schreef zakaria1977 het volgende:
ja ik heb niet te hoge eisen!! dat doe ik pas als ik mijn nieuwe systeem in elkaar zet (wat nog effe kan duren) voorlopig hou ik het bij het gewone werk zoals mp3 en af en toe van en naar een minidisc opnemen (digitale in-/uitgang) dus het hoeft geen superding te zijn!!!
TerraTec 512i
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
ik heb maar 2 labtec boxjes dus kan me niks bij 4 kanaals geluid voorstellen!!! vergeef me alweer mijn onwetendheid
Verwijderd
512i is ook 4 kanaals..Op maandag 24 september 2001 21:13 schreef JT het volgende:
[..]
Geen 4 kanaals geluid ?
TerraTec 512i
Dacht dat alleen die SB128 kaartjes nog stereo waren...
512i kost ong 100 piek en is best leuk...
Wat heeft die dan voor surround mogelijkheden ?Op maandag 24 september 2001 21:36 schreef Tha_Roeltje het volgende:
[..]
512i is ook 4 kanaals..
512i kost ong 100 piek en is best leuk...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
In Computer totaal van vorige maand staat (zeeer) korte review..
Geen wavetablegeluiden, geen A3D en EAX 2.0 en een crappy fm-synthesizer
(samenvatting uit C!T)
Als je weleens games speelt of zo is de DMX X-fire 1024 van zelfde merk aan te raden...
www.terratec.net
Geen wavetablegeluiden, geen A3D en EAX 2.0 en een crappy fm-synthesizer
(samenvatting uit C!T)
Als je weleens games speelt of zo is de DMX X-fire 1024 van zelfde merk aan te raden...
www.terratec.net
Verwijderd
En daar was vroeger nog een retailvariant van waar wel 4 spiekers op konden (2 line-outs). Maar die zie je echt nergens meer. Heb 'm wel maar vraag me af waarom ik er nog 2 speakers bij zou plakken. Het wordt toch geen surround-sounds volgens mij.Op maandag 24 september 2001 21:36 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Pagina: 1