ik be nie altijd online.. en mijn koei graast wel lekker door als ie offline = maar hij sluit em steeds af.. terwijl als ik em dan weer strat ie gewoon weer verder graast.. hoe kan dat en hoe kan ik dit oplossen?
Kun je iets precieser zijn in het omschrijven van je probleem? Wie/wat/hoe wordt de
afgesloten
...
ehm.. nou als ik de
aan heb.. doet ie wat en sluit em daarna weer af, dus moet ik em zelf weer opstarten vink nie zo makkelijk eigenlijk..
Nog steeds onduidelijk voor mij / ons.
Probeer het eens met een nederlandse volzin uit te leggen wat precies je probleem is.
Probeer het eens met een nederlandse volzin uit te leggen wat precies je probleem is.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Toevallig een getalletje ingevuld bij optie 1 -> 3 (Run for this long, then exit)
Deze moet op 0:00 (No limit) staan. Anders sluit ie hem automatisch na die tijd die ingevuld staat af.
Als dat het niet is zul je toch ff je .ini hier neer moeten zetten.
Als dat het niet is zul je toch ff je .ini hier neer moeten zetten.
[removed]
ligt zeker hieraan??[parameters]
id=jckjack@zonnet.nl
[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0
run-work-limit=2
[rc5]
preferred-blocksize=33
randomprefix=125
fetch-workunit-threshold=200
[logging]
log-file=yearweek.log
log-file-type="no limit"
run-work-limit=2
Yep. Hij doet nu 3 packets (of misschien zelfs wu's) en dan sluit ie. Dus ff regel verwijderen en grazûh!!!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
en welke regel was hier die de hoeveelheid van downen regeld..? die moet zo hoog mogelijk omdat ik nie altijd online ben namelijk..
Zet ipv 200 er 2000 of meer in zo kun je langer grazen zonder dat je online moet zijnOp dinsdag 25 september 2001 16:22 schreef de_koeievanger het volgende:
fetch-workunit-threshold=200
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Pagina: 1