Toon posts:

Van Cistron naar BabyXL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nu i.p.v Cistron BabyXL bij TUD nemen, echter het is rete duur. Iemand ervaring over de snelheid, ik verwacht geen Cistron snelheid, haal je de max van je limiet?

Ik behoor tot de gelukkige mensen in NL die nu nog Cistron heeft (weliswaar via TU) :P

Verwijderd

volgens mij zijn die snelheden ook supersnel durf t niet te zeggen

[ge-editte msg]

Verwijderd

Topicstarter
Aah oke, maar staat niet echt wat ik zocht maar 1 reactie van iemand die het heeft. Voor de rest wordt alleen BabyXL genoemd als alternatief maar er wordt niet gezegd hoe het bevalt.

Verwijderd

Maar dat is dus een nieuw aanbod van de TU?
Heb je toevallig nog een linkje naar een newsflash ofzo?
Je bent trouwens inderdaad erg gelukkig dat je nog via Cistron zit, want bij ACM was het vrij vlot afgelopen...

Verwijderd

Volgens mij blijft de internettak van Cistron gewoon bestaan, ondanks het falliessement.

Daarnaast is BabyXL idd reteduur, tenminste als je KPN al duur vind. De snelheden van BabyXL liggen geloof ik ongeveer gelijk aan KPN. Luna is denk ik het beste alternatief voor Cistron, qua snelheid en prijs. Een nadeel, Luna levert uitsluitend USB-modems.

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 20:48 schreef johnny appleseed het volgende:
Maar dat is dus een nieuw aanbod van de TU?
Heb je toevallig nog een linkje naar een newsflash ofzo?
Ja, het is een nieuw aanbod van de TU

http://www.dto.tudelft.nl/homeadsl.htm

Verwijderd

Ik ben een BabyXL 2mbit klant.

Ben erg tevreden over hun netwerk, super stabiel. Is in de twee maanden dat ik het heb nog nooit down geweest. Ook hebben ze geen inlog procedure, je kan gewoon gelijk het netwerk op.

De snelheid is zoals je ervan mag verwachten:
220 kB/s down en 53 kB/s up
Misshien niet echt om over naar huis te schrijven maar deze snelheid haal je dus gewoon wel echt altijd.

...en nu al twee maanden ong. 150 Gig data verkeer per maand en nog niets gehoord >:)

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Godverdomme, jij kan kiezen uit 2 ADSL aanbieders terwijl wij nog niet eens kabel hebben :'(.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:45
Op dinsdag 25 september 2001 07:00 schreef Flipmo2K het volgende:
Godverdomme, jij kan kiezen uit 2 ADSL aanbieders terwijl wij nog niet eens kabel hebben :'(.
Tja, Horst is toch wat kleiner dan Delft hè ?

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, tja ik kan kpn, babyXL, bbnet, cistron (maar dat stopt :() en casema kabel alle paketten. Echter ik ben maar een student en ik betaalde altijd 106 piek voor cistron daar zat dan telfoon bij en 2mbit gegarandeerd en 8 mbit max.

Maar nu moet ik voor meer geld een fuck-pakket nemen 128/512kbit voor 99 piek. Dus daar komt dan nog telefoonlijn bij. Het enige voordeel is dat TU de aansluitkosten van 400 piek betaald en dat ik een TU ip krijg (net zoals nu)

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 07:03 schreef dennisdotcom het volgende:

Tja, Horst is toch wat kleiner dan Delft hè ?
Nog wel, maar daar gaat verandering in komen! Ik heb al een vriendin... De rest komt nog! ;)
Pagina: 1