Mijn website is geript door ene Cyberfox Media (http://www.cyberfox.nl) (hiervoor zavin/Roy Duym heb ik ondekt ik heb tevens zijn achtergrond geleze op GoT en ik zie dat hij dit soort akties vaker onderneemt.) Maar wat moet ik hieraan doen ????
niet eens goed geript ook
zie foutmelding
dus het motto: beter goed gejat, dan slecht bedacht kunnen ze niet eens goed toepassen.
Verder erg lompe actie, zijn de laatste tijd al meer topics over geweest, conclusie was volgens mij zo ongeveer dat je op code nooit een copyright hebt, op alle plaatjes echter wel.
Dit zou je ook redelijk kunnen aantonen, aangezien jij de orignele *.psd doc's ofzo wel hebt....
zie foutmelding
dus het motto: beter goed gejat, dan slecht bedacht kunnen ze niet eens goed toepassen.
Verder erg lompe actie, zijn de laatste tijd al meer topics over geweest, conclusie was volgens mij zo ongeveer dat je op code nooit een copyright hebt, op alle plaatjes echter wel.
Dit zou je ook redelijk kunnen aantonen, aangezien jij de orignele *.psd doc's ofzo wel hebt....
Tja, hier valt op zich weinig aan te doen. Je kan 'm hier op GoT proberen zwart te maken, maar of het effect heeft... Ik vraag 't me af.
Godverdegodver, die kneuter leert 't ook nooit he?
Verwijderd
kan je volgens mij niets aan doen 
dat is wel k*t hoor !
zou het zelf niet willen meemaken
erm...ik zou eens zwaar uitvliegen via een mail ! (niet dat het gaan helpen hoor, maar...)
jij had toevallig geen copyright op je site staan ? (zal wel niet eh)
dus kan je niets doen
dat is wel k*t hoor !
zou het zelf niet willen meemaken
erm...ik zou eens zwaar uitvliegen via een mail ! (niet dat het gaan helpen hoor, maar...)
jij had toevallig geen copyright op je site staan ? (zal wel niet eh)
dus kan je niets doen
Je ziet trouwens wel duidelijk dat het een rip is. Kijk maar eens naar die 'Nieuws' knop bij cyberfox. Hij kon zeker niet helemaal het goede font vinden 
Wel lame trouwens dat dit (de laatste tijd) zo vaak gebeurd..
Dat je elementen leent van sites is ok, maar zo als dit is meer zielig..
Wel lame trouwens dat dit (de laatste tijd) zo vaak gebeurd..
Dat je elementen leent van sites is ok, maar zo als dit is meer zielig..
Hoe heb jij ontdekt dat het wederom Zavin isOp maandag 24 september 2001 20:34 schreef x1zone het volgende:
Mijn website is geript door ene Cyberfox Media (http://www.cyberfox.nl) (hiervoor zavin/Roy Duym heb ik ondekt ik heb tevens zijn achtergrond geleze op GoT en ik zie dat hij dit soort akties vaker onderneemt.) Maar wat moet ik hieraan doen ????
die zavin blijft bezig, inde tussentijd had die jongen wel html kunnen leren of zo
http://www.nic.nlOp maandag 24 september 2001 20:57 schreef izzii het volgende:
[..]
Hoe heb jij ontdekt dat het wederom Zavin is
[search=zavin]
[search=cyberfox.nl]
genoeg reden om te weten (dus niet meer denken) dat het zavin is.
en dan gewoon een site rippenWelkom op Cyber Fox Media,
Cyber Fox Media is een multimedia bedrijf.
Dat de volgende producten verzorgt:
Web-Design
Hosting
PHP Scripts
meteen pakken die gozer, drijgen met advocaten ed. En vooral even zijn host mailen, die lossen dit soort dingen meestal netjes op..
domein wordt gehost door: http://www.van-weert.nl/ -> en vervolgens doorgestuurd naar: http://213.93.3.9/
Misschien eens ook ff mailen met van-weert en ik denk dat z'n ISP ook niet goed zal vinden dat ie een servertje draait...
Misschien eens ook ff mailen met van-weert en ik denk dat z'n ISP ook niet goed zal vinden dat ie een servertje draait...
Verwijderd
Vrij triest idd. Als je het kunt aantonen, kan die site uit de lucht gehaald worden dacht ik. Vraag gelijk ff paar honder piek schadevergoeding voor emotioneel letsel
Er hoeft niet expliciet melding gemaakt te worden van copyright om het auteursrecht van kracht te laten zijn.jij had toevallig geen copyright op je site staan ? (zal wel niet eh)
dus kan je niets doen.
Als maker van een site HEB je dat gewoon.
Meer info over copyright EN zavin hier
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Verwijderd
Inderdaad: gewoon doorgeven dat ie een servertje draait en hopsakee. Tis niet dé oplossing, maar je bent dan al wat verderOp maandag 24 september 2001 21:35 schreef HGM het volgende:
domein wordt gehost door: http://www.van-weert.nl/ -> en vervolgens doorgestuurd naar: http://213.93.3.9/
Nog slecht geript ook. Het X1 Zone logo is heel erg lelijk weggeknipt. En geen enkele link werkt. Dat noemt zich een web design bedrijf? SCHANDE!!!!!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Hoofdletter verschil bij de future is now...
|{ brrr }] |
Als je het geld hebt klaag je hem aan en eis je een schadevergoeding en advocaatskosten terug. Zal niet veel uithalen denk ik want het mannetje zal geen cent te makken hebben. Als je zo lame bent en alles ript kan je er nooit mee verdienen lijkt me. Zodra die knul iets aan moet passen aan de wensen van zijn klant moet ie wachten tot de originele maker zijn website ook zo aangepast heeft
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Als hij na een "aardig" mailtje waarin je verteld dat hij betrapt is niet z'n site weg wil halen zou ik het gewoon voor hem doen:
Iedereen kan een script-kiddie zijn
-- TormentoR
-- TormentoR
Je zoekt gewoon op waar hij woont, gaat erlangs, en versiert zijn moeder.
En daarna breek je haar hart.
En daarna breek je haar hart.
Echt laffe acties, heb het zelf ook gedaan maar vind er rete weinig aan om een site te hebben die je zelf niet bedacht hebt... 
Zullen we hem met z'n alle eens effe gaan opzoeken?
Brak geript idd! Ik zou die overflow maar eens aanzetten.
(Oeps...)
* Victorio ruikt rellen... *
Zullen we hem met z'n alle eens effe gaan opzoeken?
Brak geript idd! Ik zou die overflow maar eens aanzetten.
* Victorio ruikt rellen... *
Alle materialen die jij hebt zit copyright en auteursrechen op..
Daar oef je niets voor te doen..en dat heb je automatisch..en daarom moet je ff naa r een of andere instansie.. ben de naam ff kwijt... ff een rechtzak aanspannen
Daar oef je niets voor te doen..en dat heb je automatisch..en daarom moet je ff naa r een of andere instansie.. ben de naam ff kwijt... ff een rechtzak aanspannen
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Uhm volgens mij heb je op internet GEEN rechten hoor
Zolang jij jou copyright niet hebt gekocht, heb je die dus niet.
Zelfs als jij met font 32 op je site verzoekt de lay out niet te kopieren, heb je nog geen voet om op te staan. (IMHO)
En is jou bedrijf wel legaal? Ik bedoel je weet toch wel wanneer je een bedrijf bent?? (Je moet ergens geregistreerd zijn)
Sorry hoor, maar met website-rips heb je geen rechten, of een voet om op te staan.
justmy2cents
Zelfs als jij met font 32 op je site verzoekt de lay out niet te kopieren, heb je nog geen voet om op te staan. (IMHO)
En is jou bedrijf wel legaal? Ik bedoel je weet toch wel wanneer je een bedrijf bent?? (Je moet ergens geregistreerd zijn)
Sorry hoor, maar met website-rips heb je geen rechten, of een voet om op te staan.
justmy2cents
Nooit gehoord van intellectueel eigendom?
een whois database kan veel vertellenOp maandag 24 september 2001 20:57 schreef izzii het volgende:
[..]
Hoe heb jij ontdekt dat het wederom Zavin is
Verder draait alles op http://213.93.3.9/ alleen weet ik niet of dat het site-ip is of een doorgelinkt ip. Ik denk het eerste.Resultaat voor cyberfox.nl:
Domainname:
cyberfox.nl(second domain)
Status
active
Organisation
Future
Industrieweg 42
7902 AB HOOGEVEEN
Administrative contact:
M. van Weert
Phone:+31 528234815
E-mail: postmaster@cyberfox.nl
Technical contact:
M.R.R Duym
Phone:+31 571270821
E-mail: postmaster@cyberfox.nl
dat is dus weer Roy Duym (Zavin)
Technical contact:
E. van Weert
Phone:+31 528 232847
E-mail: erik@van-weert.nl
Registrar:
van-Weert.nl - No Nonsense Webhosting
Industrieweg 42 a
7902 AB HOOGEVEEN
Nameserver:
ns1.van-weert.nl 212.204.251.141
ns2.van-weert.nl 212.204.251.142
Het is klote natuurlijk
en het hoort bij jou
je zou hem op zijn minst moeten mailen
en zeggen dat dit jou toebehoord
succes
edit:
typo
typo
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
OMG he did it again. Naja ik heb zijn telefoonnummer en adres nog, we kunnen hem natuurlijk met heel GoT gaan stalken. Maarja das schending van privacy dus dan zijn wij weer fout.
Gewoon zijn host opbellen/mailen en jou site erbij vermelden. Vorige keer (na een mailtje van mij) moest hij binnen een week bewijzen of hij de rechtmatige eigennaar was, zoniet werd hij zonder pardon verwijderd. Een uur of 4 na het mailtje was de site al veranderd. Met de tekst: "we komen terug met een nieuwe site"
Dus ja veel succes daarmee. Dit ventje is gewoon ziek, vooral voor zijn leeftijd.
Gewoon zijn host opbellen/mailen en jou site erbij vermelden. Vorige keer (na een mailtje van mij) moest hij binnen een week bewijzen of hij de rechtmatige eigennaar was, zoniet werd hij zonder pardon verwijderd. Een uur of 4 na het mailtje was de site al veranderd. Met de tekst: "we komen terug met een nieuwe site"
Dus ja veel succes daarmee. Dit ventje is gewoon ziek, vooral voor zijn leeftijd.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
Copyright kan je niet kopen dat heb je...tot 50 jaar na je dood. Het moet er wel bij staan.Op dinsdag 25 september 2001 10:06 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Uhm volgens mij heb je op internet GEEN rechten hoor
justmy2cents
Gezien alle verschillende visies op copyright, is het misschien een idee om dat tot de bodem uit te zoeken en daarvan een faqje te maken?
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Verwijderd
Lame actie!
Ik heb hem gebeld, maar neemt niet op. Als ik hem te pakken krijg vraag ik hem wel eens waar dit op slaat.
Ik heb hem gebeld, maar neemt niet op. Als ik hem te pakken krijg vraag ik hem wel eens waar dit op slaat.
Heb je al een mailtje gestuurd 
De vorige keren werkte dat namelijk erg goed!!
De vorige keren werkte dat namelijk erg goed!!
1 troost, je site wordt wel zo mooi gevonden om geript te worden.
Maar het blijft een
actie
Maar het blijft een
Pay peanuts get monkeys !
Hoeft er niet expliciet bij te staan. (is een paar jaar geleden veranderd namelijk)Op dinsdag 25 september 2001 13:25 schreef Chief het volgende:
[..]
Copyright kan je niet kopen dat heb je...tot 50 jaar na je dood. Het moet er wel bij staan.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
* Pelle vraagt zich een aantal dingen af:
• Waarom leert die zavin het nooit?
• Hoe komen mensen erachter dat hun site is geript?
Ik ben in 5 jaar één keer een site tegengekomen waarop iets van mij (menu-buttons) geript waren, maar daar bleef het ook bij.
Internet is zoooooo f###ing groot, dat de kans dat je een ripoff van je eigen site tegenkomt echt heel erg klein is. Hoe kan dit
Ik ben in 5 jaar één keer een site tegengekomen waarop iets van mij (menu-buttons) geript waren, maar daar bleef het ook bij.
Internet is zoooooo f###ing groot, dat de kans dat je een ripoff van je eigen site tegenkomt echt heel erg klein is. Hoe kan dit
Verwijderd
Er is maar 1 methode om dit te voorkomen, niet online zetten, maarja....Op maandag 24 september 2001 20:34 schreef x1zone het volgende:
Wat een lame actie! 
Dat iemand op een idee komt door een origineel ontwerp en dat vervolgens als basis voor een eigen ontwerp gebruikt vind ik nog kunnen, maar alles 1-op-1 kopieren is wel héél erg!
Dat iemand op een idee komt door een origineel ontwerp en dat vervolgens als basis voor een eigen ontwerp gebruikt vind ik nog kunnen, maar alles 1-op-1 kopieren is wel héél erg!
offtopic:
Portfolio schrijft je zonder extra o, dus geen portofolio
Portfolio schrijft je zonder extra o, dus geen portofolio
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
[ff offtopic]Op dinsdag 25 september 2001 16:02 schreef twmc het volgende:
Wat een lame actie!
inderdaad... het "idee" voor mijn site kwam toen ik http://developer.gnome.org/ zag... en daarna kwamen er een paar reacties, dat ik de site http://slackware.com/ zou hebben gejat.
ik geef het toe, er zijn overeenkomsten, maar er zijn nou eenmaal een hoop sites die er zo uitzien.
[/offtopic]
maar in jouw geval heb je zeer zeker gelijk hoor!
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Beste GoTers,
Ik heb van R Duym een e-mailtje gehad waarin hij zijn excuses aan bied. En hij heeft gezworen dat hij geen sites meer zal rippen maar nu helemaal zelf een site gaat maken. (ik geloof hem wel). Waarom vergeven we het hem niet allemaal en laten we hem met een schone lei beginnen. Ik denk dat hij hiervan wel geleerd heeft.
Met vriendelijke groet, Robbert v.d.Pas
Ik heb van R Duym een e-mailtje gehad waarin hij zijn excuses aan bied. En hij heeft gezworen dat hij geen sites meer zal rippen maar nu helemaal zelf een site gaat maken. (ik geloof hem wel). Waarom vergeven we het hem niet allemaal en laten we hem met een schone lei beginnen. Ik denk dat hij hiervan wel geleerd heeft.
Verwijderd
Whahahaha. Dream on!Op dinsdag 25 september 2001 18:40 schreef x1zone het volgende:
[...]
En hij heeft gezworen dat hij geen sites meer zal rippen maar nu helemaal zelf een site gaat maken.
[...]
(ik geloof hem wel).
[...]
Waarom vergeven we het hem niet allemaal en laten we hem met een schone lei beginnen.
[...]
Ik denk dat hij hiervan wel geleerd heeft.
Hoeveel kreeg je van hem om dit te zeggenOp dinsdag 25 september 2001 18:40 schreef x1zone het volgende:
Beste GoTers,
Die gozer heeft dat al 10x beloofd........
en toch doet hij het elke keer weer
hmmz.. vrij simpel.. Der surfen een hoop mensen op internet, eentje ziet de rip, geeft dat ffies door aan jou, en jij weet het ookOp dinsdag 25 september 2001 15:33 schreef Pelle het volgende:
* Pelle vraagt zich een aantal dingen af:
ben benieuwd wat cutter hier op had te zeggen, ik heb hem al een tijd niet gezien hier... (op icq ook niet)
copyright heb je, hoef je niks voor te doen, ALS de kans dat iemand anders hetzelfde maakt als jij op het zelfde tijdstip. Blijft geldig tot 75 jaar na je dood. Ook vermelden is niet verplicht.
En die zavin, tsja. wie heeft er nog een virusje:
En die zavin, tsja. wie heeft er nog een virusje:
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
SUE hem dan gewoon..jezus.. niet moeilijk doen..ff process aan zen broek hangen
opw jah..rippen mag wel. maar allen als het een persoonlijke site is..
wat meestal het NIET is (persoonlijk = ik ben Jordy... en ik houd van lekker eten blablalb)
opw jah..rippen mag wel. maar allen als het een persoonlijke site is..
wat meestal het NIET is (persoonlijk = ik ben Jordy... en ik houd van lekker eten blablalb)
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
ja, maar dan moet "die ene" wel weten dat het een rip is, oftewel, hij moet jouw site kennen. de kans is dus even groot dat jij er zelf achter komt dan dat iemand anders dat doet.Op dinsdag 25 september 2001 21:10 schreef PlayR het volgende:
[..]
hmmz.. vrij simpel.. Der surfen een hoop mensen op internet, eentje ziet de rip, geeft dat ffies door aan jou, en jij weet het ook
* Oefening snapt ook niet echt goed hoe dit in godsnaam zo vaak ontdekt wordt
Nou ik weet het niet hoor die Zavin zegt zoveel!!
Laat hem hier op GOT maar eens een goed excuus topic maken.
Of is ie al gebanned op GOT en kan ie helemaal geen topic
meer maken.
Vertrouw die gozer echt nooit meer hij heeft alleen maar praatjes!! Altijd maar zeggen van ja ik ga nu zelf maken en ik zal het niet meer doen maar zoals nu bewezen hij is en blijft een kopieerder!!
Laat hem maar eens het tegendeel bewijzen!!
Laat hem hier op GOT maar eens een goed excuus topic maken.
Of is ie al gebanned op GOT en kan ie helemaal geen topic
Vertrouw die gozer echt nooit meer hij heeft alleen maar praatjes!! Altijd maar zeggen van ja ik ga nu zelf maken en ik zal het niet meer doen maar zoals nu bewezen hij is en blijft een kopieerder!!
Laat hem maar eens het tegendeel bewijzen!!
Op dinsdag 25 september 2001 23:19 schreef 2 het volgende:
Eén van de bekendste strategieën tegen dit zogenaamde "roguen" is je bek erover houden.
rofl wat zei die allemaal in dat mailtje?
weet ie nou nog niet dat ie in de gaten wordt gehouden door got
weet ie nou nog niet dat ie in de gaten wordt gehouden door got
Verwijderd
Ik sla regelmatig lay-outs van sites en bijbehorende pics en bestudeer die dan en rip af en toe leuke codes er van af.
Gewoon om zelf wat van te leren. Ik heb ze nooit echt gebruikt.
Maar het ligt er ook aan wie de site ript vind ik, mvr Jansen die haar kattenfoto's on-line wil zetten laat haar buurjongetje ff een site rippen en zet vervolgens haar foto's erin en zet ze on-line..
Slecht maar toch vergeefbaar.. een discussiepunt
Gewoon om zelf wat van te leren. Ik heb ze nooit echt gebruikt.
Maar het ligt er ook aan wie de site ript vind ik, mvr Jansen die haar kattenfoto's on-line wil zetten laat haar buurjongetje ff een site rippen en zet vervolgens haar foto's erin en zet ze on-line..
Slecht maar toch vergeefbaar.. een discussiepunt
Het is kennelijk die gast zijn hobby dus het beste zwijg je het dood.Op dinsdag 25 september 2001 23:32 schreef nelis het volgende:
[..]
oh, zoOp woensdag 26 september 2001 00:55 schreef 2 het volgende:
[..]
Het is kennelijk die gast zijn hobby dus het beste zwijg je het dood.
maarja, daar verhelp je het probleem niet mee lijkt me (als dat al mogelijk is)
* cutter is lekker een maand in het westen van de staten wezen touren in een hele grote auto en heeft vele mijlen gelopen om voor jullie de mooiste panorama's met de digicam te schietenOp dinsdag 25 september 2001 22:17 schreef rickmans het volgende:
ben benieuwd wat cutter hier op had te zeggen, ik heb hem al een tijd niet gezien hier... (op icq ook niet)
On-topic: er is hier al zo vaak iets over gezegd:
1. Copyright heb je hoef je niet te registreren op ieder werk waar je een beetje tijd in hebt gestoken.
2. Als je een site maakt voor iemand blijf jij het copyright houden ergo: ze mogen zonder jouw toestemming niets veranderen in het design. (gaat niet op voor site die je maakt in het kader van een dienstbetrekking-dan heeft bedrijf waarvoor je werkt het copyright)
Wat doe je er tegen:
1. Mail persoon en vraag hem de site te verwijderen.
2. Mail provider dat iemand inbreuk maakt op jouw intellectuele eigendomsrecht. Vaak zullen ze de site dan wel verwijderen.
3. Sue the bastards - kost tijd en geld en levert je financieel toch niets op.
Verwijderd
dan rest nog de vraag. hoe bewijs je dat jij de copyrights hebt ?Op maandag 01 oktober 2001 15:18 schreef cutter het volgende:
[..]
* cutter is lekker een maand in het westen van de staten wezen touren in een hele grote auto en heeft vele mijlen gelopen om voor jullie de mooiste panorama's met de digicam te schieten
On-topic: er is hier al zo vaak iets over gezegd:
1. Copyright heb je hoef je niet te registreren op ieder werk waar je een beetje tijd in hebt gestoken.
2. Als je een site maakt voor iemand blijf jij het copyright houden ergo: ze mogen zonder jouw toestemming niets veranderen in het design. (gaat niet op voor site die je maakt in het kader van een dienstbetrekking-dan heeft bedrijf waarvoor je werkt het copyright)
Wat doe je er tegen:
1. Mail persoon en vraag hem de site te verwijderen.
2. Mail provider dat iemand inbreuk maakt op jouw intellectuele eigendomsrecht. Vaak zullen ze de site dan wel verwijderen.
3. Sue the bastards - kost tijd en geld en levert je financieel toch niets op.
als jij toch de PSD's or whatever heb staan dan kun je toch wel redelijk je copyright aantonen lijkt mij.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
wat dacht je van de originele photoshop(oid) bestanden op flop meesjouwen?Op maandag 01 oktober 2001 16:45 schreef emp1re het volgende:
[..]
dan rest nog de vraag. hoe bewijs je dat jij de copyrights hebt ?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
PSD jes helpen al behoorlijk hoor.
Net zoals in al je plaatjes in de comment stukje copyright zetten.
En als je serverside dingen doet helpt dat denk ik ook wel
Net zoals in al je plaatjes in de comment stukje copyright zetten.
En als je serverside dingen doet helpt dat denk ik ook wel
"Dossier Cyberfox:"
http://www.dannymekic.nl/n/?pagina=zoekbox&q=cyber
Verder is het vrij makkelijk achter zijn gegevens te komen...
1. Ripe.net
2. http://www.ikhebje.nl/omgekeerd/right.asp?action=nummer

Zie verder ook:
[topic=182620/6/25]
http://www.dannymekic.nl/n/?pagina=zoekbox&q=cyber
Verder is het vrij makkelijk achter zijn gegevens te komen...
1. Ripe.net
2. http://www.ikhebje.nl/omgekeerd/right.asp?action=nummer
Zie verder ook:
[topic=182620/6/25]
[[ the key to all my answers, are her eyes ]]
Verwijderd
Goh bedankt, ik hoop dat ze d'r nog wat aan hebbenOp dinsdag 22 januari 2002 21:30 schreef Danneman het volgende:
"Dossier Cyberfox:"
Verwijderd
Die link werkt niet. Maar ik heb het [don'ttrythisinreal][proudofit][:O][irrihe, ik stop er ook mee]ook gedaan[/irrihe, ik stop er ook mee][/:O][/proudofit][/don'ttrythisinreal]Op dinsdag 25 september 2001 02:59 schreef TormentoR het volgende:
Als hij na een "aardig" mailtje waarin je verteld dat hij betrapt is niet z'n site weg wil halen zou ik het gewoon voor hem doen:
-- TormentoR
Geqxon
Goh zeg.. das een leuk oud topic..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()