Ik heb net een virus verwijderd uit mijn systeem. Maar nu zit ik met het probleem dat alle wachtwoorden weg zijn. Als ik outlook wil starten wordt er steeds gevraagd naar een wachtwoord. Ik heb deze steeds automatisch laten bewaren. Waar op mijn schrijf zou ik kunnen kijken naar een bestandjewaar deze dingen in staan
ik heb het over de wachtwoorden die je moet intikken onder je eigen e-mail adres. Eigen verzonnen wachtwoorden
Als je het password zelf verzonnen heb, zul je het ook zelf weer moeten raden.
Maar bedoel je nu een zelfverzonnen beveiliging van het programma (Outlook) of van je mailbox.
In het laatste geval is het namelijk een provider issue en zou je kunnen vragen of ze je password weer resetten of door kunnen mailen.
Maar bedoel je nu een zelfverzonnen beveiliging van het programma (Outlook) of van je mailbox.
In het laatste geval is het namelijk een provider issue en zou je kunnen vragen of ze je password weer resetten of door kunnen mailen.
jammer.. daar kom je dus nooit achter.
Kwestie van ffe bellen met je provider en hopen, dat ze je w8woorden op willen sturen.
Kwestie van ffe bellen met je provider en hopen, dat ze je w8woorden op willen sturen.
Pagina: 1