Toon posts:

PC liep vast door defecte HD?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had steeds problemen met me pc doordat die steeds vastliep. Na alles geprobeerd te hebben heb ik op een gegeven moment me ene HD (Maxtor 13.6 GB) eruit gehaald en vervolgens nooit meer problemen gehad met windows.

Is het mogelijk dat dit echt door een defecte HD komt, dat vastlopen van windows?? Scandisk zag er geen fouten in zitten of iets van beschadigingen....

Wie helpt mij met dit probleem :? :? :? :?

Verwijderd

Ik heb dat eens gehad met een tweede hdd (weet het merk niet meer ) Maar daar liep die dus ook constant op vast...Had iets te maken met DMA ...en andere apparaten die DMA gebruikten

Verwijderd

Topicstarter
ja misschien is dat het wel..... nou snap er in ieder geval vix van :? :? maar ben allang blij dat ie het nu goed doet :) :)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:57

Hu9o

Schokkend

ik heb het ook gehad bij een vriendin van me. Liep steeds vast, en ging steeds van internet af :?

HDD eruit gehaald, ding was helemaal vastgelopen. Kwam amper nog rond. En nu werkt alles weer perfect.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 21:42 schreef Hu9o het volgende:
ik heb het ook gehad bij een vriendin van me. Liep steeds vast, en ging steeds van internet af :?

HDD eruit gehaald, ding was helemaal vastgelopen. Kwam amper nog rond. En nu werkt alles weer perfect.
lijkt me zeer onhandig vastlopende vriendin 8-)