Spijtig genoeg heb ik dus veel mails ontvangen van mensen die afhaken. Zeg nu niet van "ik wist het" want EIO antwoorde gewoon niet.
Sommige mensen posten het op het forum, sommige via email, en dus is heel mijn administratie naar de kl*ten.
Al jullie mensen die maar bleven zeiken: bedankt voor het voor de rest ook te vergallen!
Als je nog een LCD nodig hebt koop em dan maar duur, maar je zult hetzelfde ondervinden als ik: ze antwoorden gewoon niet.
Dus, bij deze is de inkoopactie GEDAAN. FINITO. WEG.
Ik durf wedden dat als je nu zoals ik zei gewoon wacht tot Shift's actie (e.a.) helemaal gedaan is, dan had iedereen z'n LCD. EIO pakte volgens mij m'n aanvraag naar 20LCD's gewoon niet serieus. Maar nee, een paar idioten moeten weer op het forum zeggen van "oww, ik doe nimmer mee" en van die dingen.
Dus, aangezien mijn administratie nimmer klopt, is de actie afgelast.
Nog es bedankt voor het voor iedereen die bestelde te vergallen he
Al jullie mensen die maar bleven zeiken: bedankt voor het voor de rest ook te vergallen!
Als je nog een LCD nodig hebt koop em dan maar duur, maar je zult hetzelfde ondervinden als ik: ze antwoorden gewoon niet.
Dus, bij deze is de inkoopactie GEDAAN. FINITO. WEG.
Ik durf wedden dat als je nu zoals ik zei gewoon wacht tot Shift's actie (e.a.) helemaal gedaan is, dan had iedereen z'n LCD. EIO pakte volgens mij m'n aanvraag naar 20LCD's gewoon niet serieus. Maar nee, een paar idioten moeten weer op het forum zeggen van "oww, ik doe nimmer mee" en van die dingen.
Dus, aangezien mijn administratie nimmer klopt, is de actie afgelast.
Nog es bedankt voor het voor iedereen die bestelde te vergallen he