Toon posts:

banner: vaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als jullie geld willen verdienen met banners, waarom stuurt wedads alleen een banner over zich zelf? Deze banner heb ik al iets van anderhalfe dag:
Afbeeldingslocatie: http://images.webads.nl/ads/webads/bat468.gif

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
lol :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dat zijn exchange banners, geloof ik, om de ruimte op te vullen met banners die toch niks opleveren :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 19:34 schreef wizzard het volgende:
lol :)
Als je niets te zeggen hebt, doe het dan ook niet.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het overgrote deel van de banners is onbetaalde exchange.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 19:41 schreef Femme het volgende:
Het overgrote deel van de banners is onbetaalde exchange.
K, er zit trouwens een parse error ofzo in je signature? Ik wist niet dat php en zo in signatures kon? Of kunnen alleen adjes dat? Inieder geval, nu weet je het :)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op maandag 24 september 2001 19:45 schreef insoft het volgende:

[..]

K, er zit trouwens een parse error ofzo in je signature? Ik wist niet dat php en zo in signatures kon? Of kunnen alleen adjes dat? Inieder geval, nu weet je het :)
hehe, on line 1 nogwel :P

Maar ik zie gewoon afwisselend banners hoor :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Op maandag 24 september 2001 19:45 schreef insoft het volgende:
Valt dit onder humor :?

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 19:52 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Valt dit onder humor :?
Ik mag hopen van wel :P

Verwijderd

Topicstarter
aaaaaaargh wat zijn die webads toch *******:
zoals jullie eerder hebben kunnen lezen gebruik ik een banner-blocker, maar uiteraard block ik niet de tweakers.net banners, en die van webads.
Maar die blocker gebruikt een soort proxy configuratie script. En daardoor komt bij de webads server identivicatie: webwasher, terwijl ik de ads niet laat filteren.
Maar het probleem is opgelost door no identivication as webwasher with server. Aan te zetten, nu zie ik de banners weer goed.
Beetje raar dat ze bij webads er van uit gaan dat iedereen die webwasher gebruikt ook de banners van webads blockt?

Maar het probleem is opgelost en ik zie de banners weer wisselen.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Ze gaan er misschien van uit dat de IP's die webwasher gebruiken spiders zijn, daar is die banner namelijk voor bedoeld :P

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 21:33 schreef Floris Diemel het volgende:
Ze gaan er misschien van uit dat de IP's die webwasher gebruiken spiders zijn, daar is die banner namelijk voor bedoeld :P
webwasher gebruikt geen ip,(denk ik) alleen geeft door via een scriptje dat ik dat proggie geinstaleerd heb, webwasher ziet dat, en denkt op hun pc: ohw dan gaan we ook geen moeite doen met banners sturen en versturen maar 1 banner.
Maar met mijn oplossing(niet zeggen tegen server dat script van webwasher is) zie ik gelukkig weer wisselende banners.
Ik vind dat webads er van uit moet gaan dat er ook mensen zijn die een banner blocker hebben, maar niet de banners van hun blocken .
Pagina: 1