als jullie geld willen verdienen met banners, waarom stuurt wedads alleen een banner over zich zelf? Deze banner heb ik al iets van anderhalfe dag:
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Als je niets te zeggen hebt, doe het dan ook niet.Op maandag 24 september 2001 19:34 schreef wizzard het volgende:
lol
K, er zit trouwens een parse error ofzo in je signature? Ik wist niet dat php en zo in signatures kon? Of kunnen alleen adjes dat? Inieder geval, nu weet je hetOp maandag 24 september 2001 19:41 schreef Femme het volgende:
Het overgrote deel van de banners is onbetaalde exchange.
hehe, on line 1 nogwelOp maandag 24 september 2001 19:45 schreef insoft het volgende:
[..]
K, er zit trouwens een parse error ofzo in je signature? Ik wist niet dat php en zo in signatures kon? Of kunnen alleen adjes dat? Inieder geval, nu weet je het
Valt dit onder humorOp maandag 24 september 2001 19:45 schreef insoft het volgende:
K, er zit trouwens een parse error ofzo in je signature? Ik wist niet dat php en zo in signatures kon? Of kunnen alleen adjes dat? Inieder geval, nu weet je het
Verwijderd
Ik mag hopen van welOp maandag 24 september 2001 19:52 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Valt dit onder humor
Bericht hierboven
webwasher gebruikt geen ip,(denk ik) alleen geeft door via een scriptje dat ik dat proggie geinstaleerd heb, webwasher ziet dat, en denkt op hun pc: ohw dan gaan we ook geen moeite doen met banners sturen en versturen maar 1 banner.Op maandag 24 september 2001 21:33 schreef Floris Diemel het volgende:
Ze gaan er misschien van uit dat de IP's die webwasher gebruiken spiders zijn, daar is die banner namelijk voor bedoeld
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq