Drivers savage 2000

Pagina: 1
Acties:

• art2d2
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01-2025
Dames en Heren waar haal ik de beste win98se + winxp tweaked drivers vandaan want alle sites geven dode links :(

alvast bedankt

http://www.art2d2.nl

• art2d2
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01-2025
Is er nu echt niemand die mij eff kan helpen :(:( :'(

http://www.art2d2.nl

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
- Naar -> [forum=8] :).

Verwijderd

volgens mij was JGC die savage-driver-man of niet?

die komt hier vast ook nog wel.. ;)

zoek anders eens op 'viper 2'

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:58
Leest dan niemand de FAQ?
Ik heb SinterKlaas nog gevraagd of ie mijn driver in de FAQ wou noemen

Gebruikt dan niemand de Search?
ff 5 seconden zoeken op "Viper2 XP" en je krijgt zo'n 10 resultaten.
Als je de FAQ gelezen had, was je op mijn site beland, waar deze vraag dus ook elke week gesteld wordt.

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 09:41
[fluistermode]
Hey pssst, _JGC_ ik heb nog een Viper2 liggen, interesse ?
[/fluistermode]

• _JGC_
Op maandag 24 september 2001 21:39 schreef Narf het volgende:
[fluistermode]
Hey pssst, _JGC_ ik heb nog een Viper2 liggen, interesse ?
[/fluistermode]
Alleen als ie met een chipspeed van > 180MHz wil lopen en een memspeed van >200MHz.

* _JGC_ weet dat er geen viper2's zijn die dat kunnen zonder vette voltmod naar 3V

Verwijderd

>Alleen als ie met een chipspeed van > 180MHz wil lopen en een memspeed van >200MHz.

Nou... ehh _JGC_, die van mij loopt nu 160/180 met de standaart (Kl*te) heatsink er nog op :P... dus misschien met peltier en waterkoeling :7 (niet dat ik dat ga doen, want ik heb niet voor niets 5 jaar garantie... dus alsie nou "toevallig" over 3 jaar de pijp uitgaat krijg ik van hastec een vervangende (en dan is er toch geen viper2 meer te krijgen 8-)) vidkaart)

Verwijderd

Probeer het eens bij www.savagenews.com
:)

• _JGC_
Op dinsdag 25 september 2001 15:50 schreef Ragnar het volgende:
>Alleen als ie met een chipspeed van > 180MHz wil lopen en een memspeed van >200MHz.

Nou... ehh _JGC_, die van mij loopt nu 160/180 met de standaart (Kl*te) heatsink er nog op :P... dus misschien met peltier en waterkoeling :7 (niet dat ik dat ga doen, want ik heb niet voor niets 5 jaar garantie... dus alsie nou "toevallig" over 3 jaar de pijp uitgaat krijg ik van hastec een vervangende (en dan is er toch geen viper2 meer te krijgen 8-)) vidkaart)
Ik heb em gemod. Zonder fan wordt ie heel erg heet, maar met fan is ie zo koel dat ie direct maar mijn VIA KT133A erbij koelt :)
Helaas helpt dit alles em niet boven de 160MHz.

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
http://www.hastec.nl/drivers/diamond/viper2/viper2.htm

er staat bij viper2 maar ze werken ook met jouw kaart

Verwijderd

ff beetje off topic
(hoe doe je trouwens dat quote geval)
ik heb nu, m'n viper2 op 154/166 staan (:P) dit alles met m'n standaart heatsink (bij 160/180, krijg ik een paar artefacts, en crashed m'n systeem binnen een half uur :D). Maar is er ook nog een proggie waarmee ik m'n mclk en m'n Eclk kan bekijken (alles behalve s3tweak...). Want als ik die verhalen van _JGC_ hoor, heb ik dus of een heeeeele relaxte core, of een niet goed werkend programma :(

• _JGC_
Er zijn gevallen van hooguit 170MHz bekend. Evert had er eentje, maar die moest em zonodig kortsluiten :(

Zonder extra fan komt zo'n ding vrij hoog, maar je moet niet teveel van stabiliteit verwachten dan.
Pagina: 1