Verwijderd

Topicstarter
Ik wil nieuw GSM geval kopen. Kheb nu Siemens M35i maar dankzij postbank actie heeft iedereen die. Tevens wil ik ook van Libertel af en naar Telfort toe. Ikke heb wat gekeken en kreeg Panasonic GD92 aangeboden gratis met Telfort abotje.

Is dat goede keus?

P.S. Nokia wil ik NOOOIT meer! :-)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-03 23:23
opzich leuk foontje ja

Verwijderd

heb hem zelf ook. ben tot nu toe tevreden. HIj is alleen stuk gegaan na een 1 jaar. Wacht nu nog steeds op de verzekering die een nieuwe gaan bezorgen.
Alleen de antenne is minder, voor de rest nog altijd tevreden.

Verwijderd

is idd wel minder door die postbank actie..
als je tevreden bent over een siemens waarom neem je dan gewoon niet de nieuwere siemens. s45 sl45 of s35? mooie toestellen :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Neem in ieder geval geen GD-93 :P

De mijne ziet er sinds vanmiddag zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.12/~daniel/pics/gd93-1.jpg

Gelukkig verzekerd, morgen wordt een nieuwe bezorgd :)

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 22:28 schreef Daniel Kegel het volgende:

[afbeelding]

waaaahh lol hoe heb je dat voormekaar gekregen?? :D

Verwijderd

Topicstarter
Owkee thx..

Ik zal morgen mijn ogen nog ff uitkijken :) En dan beslissen welke ik neem.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op maandag 24 september 2001 22:29 schreef mafiasven het volgende:

[..]

waaaahh lol hoe heb je dat voormekaar gekregen?? :D
Weet ik veel, het scherm deed al een tijdje vaag (soms half uitvallen, of alleen leeg blauw scherm) en gistermiddag stond alles ineens ondersteboven in spiegelbeeld :D
En toch werkte alles nog prima...erg vage shit :P

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 08:23 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Weet ik veel, het scherm deed al een tijdje vaag (soms half uitvallen, of alleen leeg blauw scherm) en gistermiddag stond alles ineens ondersteboven in spiegelbeeld :D
En toch werkte alles nog prima...erg vage shit :P
t lijk wel chinees :D
iig mag je blij zijn dat er garantie op zit :)

Verwijderd

Ik ken twee mensen (waaronder mijn broertje) die hun GD-92 terug hebben moeten brengen omdat het scherm kuren begon te vertonen. Ook gebeurde het nog wel een dat ie 'vastliep'. Een paar keer erop slaan was dan het enige dat werkte :)

Edit: Waarom zou je in godsnaam overstappen op telfort :r ?

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 12:17 schreef yhtomit het volgende:

Edit: Waarom zou je in godsnaam overstappen op telfort :r ?
waaaahh telfort moet je echt niet doen.. ik kan dan opeens wel weer op t libtel netwerk 8-)
maar toch zou ik zker bij libtel blijven of overstappen naar kpn.. telfort schijnt echt zo brak te zijn :r

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
"SCHIJNT"

Inderdaad, precies weten doe je het niet, dus kun je er weinig over zeggen. Ikzelf heb nu 2 jaar Telfort en kan je wel uit eigen ervaring vertellen dat Telfort echt niet zo brak is, zoals ik uit reacties hierboven heb vernomen. Altijd leuk om een mening te geven over zaken waarvan je niet op de hoogte bent |:(

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 12:36 schreef Robin Shrine het volgende:
"SCHIJNT"

Inderdaad, precies weten doe je het niet, dus kun je er weinig over zeggen. Ikzelf heb nu 2 jaar Telfort en kan je wel uit eigen ervaring vertellen dat Telfort echt niet zo brak is, zoals ik uit reacties hierboven heb vernomen. Altijd leuk om een mening te geven over zaken waarvan je niet op de hoogte bent |:(
naja schijnt kijk ik naar andere delen zoals ik al zei ;)
ik heb zelf ook 1 telefoon met telfort en hier is t verschil tussen een goede provider kpn/libtel en telfort echt goed te merken conclusie:
telfort :r
dus schijnt heb ik t over rest van NL
maar ik ben dus blij dat ik met me telfort phone libtel netwerk aan t gebruiken ben anders schiet t niet op :+

[edit] nog iets:
Ik kwam tijdje geleden (lees niet meer dan 2 maanden geleden) in de telefoonwinkel om te vragen naar telfort abbo's. En wat zeiden ze tegen mij:
Ja ik raad het je af, als je toch besluit telfort te nemen en je hebt problemen dan kom je niet n aar ons want wij hebben je gewaarschuwd, dan ga je meteen naar telfort en daar zeuren. Dit zeggen ze denk ik ook niet zomaar ofwel :?

Verwijderd

Topicstarter
Mwoah. KPN is niets. Die zuigen me al jaren uit via vaste lijn. Dat hoef ik niet. KPN blokkeert ook internet SMS.

Libertel blokkeert ook internet SMS.

Daar komt bij, ik heb wat probleempjes met Libertel gehad, teveel kosten moeten maken toen zij een fout maakten bij automatische incasso bijvoorbeeld. Tevens ook te vaak dat verbindingen wegvallen.

Ik ken aantal mensen met telfort. Zit een stuk beter in elkaar zo te zien. De 2 plekken waar ik vaak ben (hier en in het westland) werkt Telfort perfect. Wrom dan nog teveel betalen?!?

Ok, Ben zou ik never willen. Dutchtone heb ik gehad, was ik wel tevreden over maar de telefoon zoog (Sagem).

Ik ga gewoon nu naar de winkel, en het word OF een Panasonic OF een Siemens S35i want die is ook wel strak :-)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-03 17:09
Op maandag 24 september 2001 22:28 schreef Daniel Kegel het volgende:

[afbeelding]

hehe die heb ik ook. Tis wel een superfijne telefoon voor de rest :)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op dinsdag 25 september 2001 12:07 schreef mafiasven het volgende:

[..]

t lijk wel chinees :D
iig mag je blij zijn dat er garantie op zit :)
Inderdaad. Ik krijg toch een andere telefoon, dus de nieuwe GD93 gaat direct in de verkoop :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Siemens S35i geworden :)

Kreeg er zelfs F 100 op toe!!!

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 16:53 schreef thaduck het volgende:
Het is een Siemens S35i geworden :)

Kreeg er zelfs F 100 op toe!!!
perfecte keus.. welke kleur grijs of die oude kleur?

Verwijderd

Topicstarter
De silver versie, errug leuk om te zien :)
Pagina: 1