[PHP] Transparante output compressie zlib

Pagina: 1
Acties:

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik op me server via php.ini:
; Transparent output compression using the zlib library
; Valid values for this option are 'off', 'on', or a specific buffer size
; to be used for compression (default is 4KB)
zlib.output_compression = On
Alles werkt perfect. Alleen bij me PDFLib verhaal niet. Dan blijft hij op 75% hangen en na een tijdje (10 sec) gaat hij verder. Als ik die zlib.output_compression = Off zet. Speert ie gewoon door.

Kan ik soms bovenaan een script neerzetten dat ik geen compressie wil? Of is dat niet mogelijk?

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

• besmart

besmart

fanta share the fun

Topicstarter
Weet niemand hier een oplossing voor? :'(

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 21:55

Gerco

Professional Newbie

Misschien output zlib wel niets? Zou kunnen omdat 'ie op data zit te wachten en zijn huidige 'chunk' nog niet af heeft. Dan wacht 'ie tot hij het signaal krijgt dat de data op is of tot hij meer data brijgt.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 13:25

mythor

Held in opleiding

zo doe ik het:
http://www.tweakers.net/plan/56
hier kan je het dus zelluf bepalen

What you say?!

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:49

Willem2

Ω is futile

volgens mij kun je deze optie niet tijdens runtime uitzetten (ik heb het nog niet gevonden althans...)

als oplossing heb ik een dir aangemaakt waarin ik mbv een php flag in een .htaccess file deze optie uitzet (php_flag zlib.output_compression off)! niet de mooiste oplossing, maar aangezien ik het maar voor een paar scripts nodig heb, mogen die wat mij betreft best met zn allen in een aparte dir rondhangen! ;)

anders moet je het uitzetten, en met de hand aangeven wanneer hij moet compressen en wanneer niet (start_ob_gzhandler dacht)

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 23:45

• besmart

besmart

fanta share the fun

Topicstarter
Lijkt leuk die hierboven. Alleen wordt die zlib compressie niet ondersteunt. Ellende zeg.

Zal ik toch alle scripts moeten aanpassen zodat ze standaard een compressie krijgen of gewoon met deze gekkigheid mee moeten leren leven.

Pagina: 1