Toon posts:

Managen van een Switch

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem ik heb 2 SuperStack switches van 3com een 1000 en een 3000 *D. Nu wil ik met eentelnet sessie via en comkabel inbellen op dit ding (om alles te managen in het apparaat), ik gebruik hiervoor TTWIN 3. Ik heb alleen het probleem dat ik geen echte verbinding met het apparaat krijg |:(. Ik maak verbinding (probeer althans) met een com kabel waar ik geloof 2 aders gecrossed zijn. Heeft iemand een iedee, of heeft iemand een programmaatje waar dit makkelijker mee kan ?? Ik hoop dat iemand me kan helpen !

Groeten,
Matthijs :?

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

je hebt toch ook 3com managing software? Dan connect je gewoon vanaf elke poort op dat ding via telnet of webbased... het hoeft niet via een com poortje, that's all i know...

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
Op maandag 24 september 2001 19:13 schreef Liam_xi het volgende:
je hebt toch ook 3com managing software? Dan connect je gewoon vanaf elke poort op dat ding via telnet of webbased... het hoeft niet via een com poortje, that's all i know...
dan moet je dat in je switch wel ingeschakeld hebben staan jah :P

ehm even ontopic. probeer het es gewoon via Hyperterminal..
anders es een andere kabel proberen ?

Have a wheelie good weekend!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je moet gewoon een 'straight' kabel hebben.
Een muis verleng-kabel zegmaar.

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan heb je toch het probleem dat de zend pin aan de zend pin zit en de ontvangpin aan de ontvangpin.. vandaar dat je toch een cross nodig hebt ??