[CM] Voor iedereen met een Addtronics kast, idee!

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
Juist, weet niet of het bij alle addtronics zo is, maar bij deze de 7896A wel... Bij deze case krijg je zo'n 80mm bracket zodat je een 80mm fan recht boven je cpu kan hangen... zit op zo'n draaischijffie enzo. Niets bijzonders dus, maar als je even nadenkt dan heeft dat ding wel een veel beter nut :). Je schroeft dat ding van zijn schijffie af, en buigt dan dat rechtopstaande reepje met die 2 gaatjes plat. Nu kun je dat ding gewoon op je PCI bracket (waar al die gaatjes in zitten) schroeven, de gaatjes passen precies. Nu heb ik lekker een 80mm boven me gf3 snorren dankzij dat handige trukje :), ga em nog iets langer solderen ofzo om em helemaal recht boven me core te krijgen... :)

Het werkt hier nu al (voor de helft boven de core) voor 5 graden core temp en 4 graden memtemp lager :)

Leuk Detail bij mij :) : Me coresink is van een Oude P-II Adda Sink, me 50mm (15 cfm) Fan is een Adda fannetje, me 80mm (40+ cfm) is ook al een Adda fannetje. Adda ruled :)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
Ik wil foto's zien ;) :P

| I've got permission to color outside the lines |

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
FOTO"S !!! >:)

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:09
Is een 92mm rekje trouwens... Niet dat dat uitmaakt, maar dat je er wel ff op let als je nog een fan moet halen..

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
nee, het is een 80mm rekje, dat rekje op dat draaischijffie is bij mij een 80mm, hij zit er al op btw, scheelt nu bijna 7 graden, whoppaah! :).

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)