[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ik weet niet hoor maar zie je dit soor tropic niet continu (nah ja) langs komen???
Nah in elk geval loop nu een langs... (heeft zat pagina's in elk geval)
ik bedoel
Nah in elk geval loop nu een langs... (heeft zat pagina's in elk geval)
ik bedoel
als je ff dat napa topic doorgelezen hebt, weet je dat er verder nog NIX is.
Er komt er nog 1 van philips, en van Soul.
maarja, wachten
Er komt er nog 1 van philips, en van Soul.
maarja, wachten
Kweenie of dit een goed antwoord is maar ik zit hier naar een Rio Volt te luisteren en die is gewoon super!
goed geluid.. ID3.. display waar je U tegen zegt...
en ga zow maar door
enne
8cm discs passen er ook in
en ga zow maar door
enne
Stats!
Disce Ut Semper Victurus, Vive Ut Cras Moriturus
Maar standaard horen hier 12CM disks in. Dus dan is de speler zelf groter dan 12CM en dat is nou zo'n groot nadeel. Dat er ook 8CM cd'tjes inkunnen boeit dan niet, want dan doe je er natuurlijk 12CM cd'tjes in.Op woensdag 26 september 2001 17:05 schreef nl1klb het volgende:
Kweenie of dit een goed antwoord is maar ik zit hier naar een Rio Volt te luisteren en die is gewoon super!
en ga zow maar door
enne
tja, een klasgenoot van me krijgt morge die NAPA binne d8 ik.. nou hij lijkt met nog groot! dusseh volgens mij is MINIDISC nog steeds de beste oplossing hoor.
10x10x2,5Op woensdag 26 september 2001 21:38 schreef DSC het volgende:
tja, een klasgenoot van me krijgt morge die NAPA binne d8 ik.. nou hij lijkt met nog groot! dusseh volgens mij is MINIDISC nog steeds de beste oplossing hoor.
Klein genoeg? Ik kan iig wel 3,5 uur muziek op 1 schijfje meeslepen, hoef je met een MD niet te proberen.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Pagina: 1