ik heb net adsl geinstalleerd op een klein pc-tje (genaamd, server). Ik heb mxstream van planet internet en daar zat een alcatel modem bij. Deze heb vervolgens dircet getweakt door middel van de "speedtouch tweaking guide".
Bruring.com/adsl
ADSL komt binnen op een realtek 8029 netwerkkaart. Verder zit er ook een axis 88141 netwerk Hub. dit is een kaart met 4 UTP-uitgangen (10/100Mbit).
Dus aan de netwerk Hub zitten mijn 3 andere pc's (heb dus nog een UTP over!)
Nu is het probleem dat ik op mijn andere pc's, die op de Hub zitten aangesloten, niet kan internetten. Er is nog geen verbinding gemaakt tussen de realtek-kaart en de Axis-netwerkHub.
Weet iemand hoe ik dit kan doen doormiddel van de netwerkomgeving binnen windows????
thnx
reno
Bruring.com/adsl
ADSL komt binnen op een realtek 8029 netwerkkaart. Verder zit er ook een axis 88141 netwerk Hub. dit is een kaart met 4 UTP-uitgangen (10/100Mbit).
Dus aan de netwerk Hub zitten mijn 3 andere pc's (heb dus nog een UTP over!)
Nu is het probleem dat ik op mijn andere pc's, die op de Hub zitten aangesloten, niet kan internetten. Er is nog geen verbinding gemaakt tussen de realtek-kaart en de Axis-netwerkHub.
Weet iemand hoe ik dit kan doen doormiddel van de netwerkomgeving binnen windows????
thnx
reno