Zoekmachine voor het goedkoopste domein?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Bestaat zoiets, tik uwdomein.iets in en dan zoekt de zoekmachine welke het goedkoopst is. Als dit bestaat link graag.

Utfs levert niks op en faq ook niet.

Verwijderd

bedoel je www.webhosters.nl ? zoniet...dan heb ik geen id waar je het over hebt...

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 23:29
Duh Kertje... ik weet 100% zeker dat hij die niet zoekt. Hij zegt immers zelf dat hij de faq gelezen had en aangezien webhosters daar zeker in vernoemd wordt... :)

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik denk dat ie bedoelt waar je dat domein het goedkoopst kan registreren. Dus niet hosten...

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:06
bijvoorbeeld iest als ... http://www.webhosters.nl/domeinnamen.php ... :)

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 20:08 schreef The Source het volgende:
Duh Kertje... ik weet 100% zeker dat hij die niet zoekt. Hij zegt immers zelf dat hij de faq gelezen had en aangezien webhosters daar zeker in vernoemd wordt... :)
misschien had ie niet goei gelezen huh, volgens mij wil die, zoals superschoen zegt, kijken waar hij het goedkoopst een domein kan reggen... en dan moet ie toch bij www.webhosters.nl oid zijn :+

Verwijderd

Aangezien providers .nl domeinen voor ongeveer 30 piek per jaar (excl. BTW) inkopen zul je die ook nergens veel goedkoper krijgen.

.com, .net en .org domeinen zijn ook voor rond fl. 30 per jaar te krijgen, de meeste andere varianten (.tv enzo) zijn duurder.

Deel 30 door 12, dan blijven er toch wel zo'n 2,50 per maand over... da's dus ongeveer 1 pils minder per maand ;)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:53

Stewie!

Keen must die!

Gewoon zoeken op webhosters.nl naar domeinnaam met e-mail, zonder hd erbij. Dan max prijs opgeven, kom je wel op veel hosters uit. Open er een paar, zoek de betrouwbaarste uit, en neem je pakkertje! :7

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Pagina: 1