Toon posts:

Probleem met geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb slechts een gewone geluidskaart pci128 geloof ik. Nu, wanneer ik muziek afspeel stopt mijn muziek soms met spelen. Dank komt er geen klank meer uit tenzij ik opnieuw opstart. Please help me, ik kom er zot van. :(

PC: Win2000, Athlon 700Mhz, 256 Sd-Ram. Aureal Vortex Au8810 Geluidskaart

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

Je spreekt jezelf tegen... als je het over een PCI128 hebt, dan bedoel je een SoundBlaster. Maar je zegt onderaan je post dat je een Aureal Vortex kaart hebt, dus géén SoundBlaster.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, zoveel ken ik er ook niet van: ik heb dus degelijk een aureal vortex au8810

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 13:21

Millennium

Bug free !!!

http://www.vortexofsound.com

En zoek daar ff op het forum naar Win2000 + AU8810

of beter klik ff "tech help" daar staat precies beschreven om de win2000 bug te omzijlen.

MVG

Rampen bak 2004

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost, bedankt! 8-)

Verwijderd

Okey, nu ist mijn beurt.

ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik heb geluid nodig op mijn pc.
ik heb een SB Pro maar nadat ik mijn compu had geformateerd was ik de hele zooi kwijt.
nu heb ik dus een driver nodig om het geluid weer terug te krijgen, maar nergens in huis is een driver te vinden en bij creative kan ik hem ook niet vinden.

heeft iemand van jullie toevallig een driver voor mij of een goede site waar ik hem kan downen?

mijn email is l_uuk@hotmail.com, dus als je er 1 hebt kun je hem ook mailen

Verwijderd

plz someone help me!!!!!!!!!!!
asjeblief!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Voor welke OS dan

Verwijderd

Voor win9x zit die driver gewoon standaart in windows installatie.

Verwijderd

ik gebruik windows 98

dus ik doe dan windows 95/98 - europe - soundblaster pro

en dan zegt ie dat ie daar geen bestanden van heeft gevonden en een tijdje geleden heb ik dat over elke "regio" gedaan en bij elke kreeg ik toen te zien dat ie het niet kan vinden

Verwijderd

denk je dat ik via de win 98 cd gewoon die zooi erop kan gooien?

Verwijderd

ik zal eens gaan kijke of het werkt, alvast bedankt!

Verwijderd

Als jij je win98 installeerd wordt die SBpro gewoon geinstalleerd.

Daarom staat hij ook niet bij Creative op de site

Verwijderd

En je kan toch wel je windows installeren, drivers kan altijd later nog

Verwijderd

ik heb windows enzo allang geinstalleerd maar om de 1 of andere reden doet het geluid het niet, en als ik dan in het configuratiescherm kijk staat er dat hij die niet heeft geinstalleerd of zoiets.

Verwijderd

Staat hij er niet bij, of staat hij er wel bij, maar dan gemarkeerd.(dan kan je hem weg gooien zodat windows de driver zoekt.) ook moet de soundblaster Pro driver in de driver database van windows staan (net als mijn windows 98se). kan je hem handmatig aanklikken.

Verwijderd

okay, sorry voor het ongemak maar ik ben zojuist erachter gekomen dat ik een gewone soundblaster of compatible heb.

sorry, maar een jongen die vroeger altijd onze compu deed installeren en maken enzo zei dat ik die had, zelf heb ik me dus ook alleen in de SB Pro verdiept en alleen daarnaar gezocht. maar nu zag ik dus net dat ik een gewone sb heb en daar moet ik dus een driver voor downen.
Pagina: 1