telfort abonnement afgelopen maar kan wel bellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 16:29

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Ik hem anderhalve maand geleden mij abonnement opgezegt en volgens de klantenservice is het nu ook echt gestopt, sinds de 20e. maar ik kan nog gewoon bellen en gebeld worden. de klantenservice zou mij doorverbinden naar iemand die er meer van wist, maar naar een half uur in de wacht te staan heb ik maar opgehangen.

het abonnement is dus stop gezet. kan ik nu gewoon gaan bellen zonder kosten ?, of mogen ze mij gewoon een rekening sturen ? en zo ja, moet ik die dan betalen ?

ik heb mijn abonnement gewoon keurig opgezegt, en kan zeggen dat ik niet meer precies wist wanneer het ophield, en dus gewoon ben blijven bellen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:53

DataCopy

Dum vita est spes est

Ben maar niet bang je zult gewoon een rekening krijgen... je kunt natuurlijk errug moeilijk gaan doen >:)
Maar aan de andere kant was je jezelf ervan bewust dat je abonnement was stopgezet en heb je dus 'moetwillig' gebruik gemaakt van hun diensten...... dus zeker proberen niet te betalen, maar verwacht maar wel een rekening

Overigens valt er met de klantenservice van Telfort altijd goed te praten :P

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

het abonnement is dus stop gezet. kan ik nu gewoon gaan bellen zonder kosten
Je kan het altijd proberen maar ik zou het niet doen.
Als je geluk hebt kan je een jaar "gratis" bellen zonder rekening. Met alsnog een rekening. Als je 102 jaar oud bent zou ik zeggen: Go for it! ;)

Maw: doe het maar niet, tenzij je er lak aan hebt en voor een uitdaging in bent want je belt wel en het is normaal dat daar voor betaald wordt maar wel heel leuk als je er niet voor hoeft te betalen!

Het leven zit vol interesante uitdagingen. Tis maar wat je ermee doet of wil doen >:)

It's your call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25603

Telfort zeg je?
Dan kan je echt van alles verwachten. Ik kreeg 2 weken gelden een rekening terwijl ik al bijna 2 jaar geen klant meer ben. De specificatie: telefoonkosten fl 0,- overschrijfkosten: fl 4 gulden zoveel :Z. Heel erg grappig. Ik kreeg vaak maanden later de rekeningen, maar vaak wel voor 3 maanden tegelijk. Hun admin is echt een zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33213

Ik heb sinds kort een Clarity 360 abo. ben ik even blij dat ik voor acceptgiro heb gekozen. En zeker als het daar administratief een zooitje is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb ook een keer een rekening gehad van een paar honderd piek abbo kosten terwijl ik het ook al lang had afgezegd en dat nummer al lang was omgezet naar een kpn nummer :?
Pagina: 1