Toon posts:

Amped... wow!

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag bij XBOX.com wel een erg mooie trailer en screens van AMPED (http://www.xbox.com/Games/sports/amped.htm).

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/console/games/amped/mim-amped13-03.jpg
kwijl :9~
Jump between 120 different runs packed with rails, kickers, and half-pipes, each with 6 unique challenges, hidden areas and a rotating stream of spectators for a different ride every time
See jaw-dropping mountain graphics built for-not ported to-the Xbox
Wat bedoelen ze hier mee?

Mag toch hopen dat dit spel ook voor de PC komt...

Zie net dat de officiel site is:
http://www.microsoft.com/games/amped/

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

Daar bedoelen ze mee dat het spel dus ontwikkeld is voor de Xbox en niet geport zoals met zoveel pc games, die ook voor de ps(x/2) uitkomen of andersom.
Voorbeeldje Metal Gear Solid, is oorspronkelijk voor de psx gemaakt en later geport naar de PC.
Dat is met dit spel dus niet gebeurd, het is echt ontwikkeld voor de Xbox en kan later misschien geport worden naar de PC.

ff eigen mening :)
Ik vind snowboard games echte console games, die moet je op een console spelen niet op een PC :)

Verwijderd

Hmm, is dat niet dat spel waar MS ongeveer een half jaar geleden een opgepoetste screenshot van heeft gereleased? >:)

Dat zal ik nooit vergeten.

Verwijderd

die screen ziet er lekker uit.... maar misschien is dat ook wel van een getunde PC die gewoon helemaal opgefokt is en dat ze je dus oplichten (het zal Microsoft weer eens niet zijn...;))

Verwijderd

van dat screenshot is echte onzin, OK het was eerst een nep-screenshot. maar nu is alles echt 100% echt, filmpjes zijn ook echt super, XboxWorld heeft er een heleboel van moet je maar eens kijken..

Verwijderd

Bill Gates is ff creatief geweest met Poser, Bryce en Photoshop >:)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ziet er zekers wel vet uit :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/12/image2067.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/12/image2069.jpg

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Hmm ziet er niet spectaculair eruit voor een nieuwe console..
Tis niet lelijk ofzo maar niks vernieuwends...

Verwijderd

Amped is echt wel anders dan de normale boarder

je kan zowat overal gaan en staan waar je wilt, dus je hebt niet 1 parcours

je moet je in de kijker spelen van de media etc etc.. hier een preview, dus lezen die hap :D

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 20:04 schreef SCaffa het volgende:
Hmm ziet er niet spectaculair eruit voor een nieuwe console..
Tis niet lelijk ofzo maar niks vernieuwends...
pff sure :Z

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Op maandag 24 september 2001 22:03 schreef Aspi het volgende:

[..]

pff sure :Z
Goh meneer heeft zeker nooit gehoord van een eigen mening?
Wat moet ik dan zeggen zodat jij niet zouteloos gaat reageren met pff sure :Z

WOW MAN ziet er vet neet eruit...xbox rulez! Kijk dan je ziet sneeuw en hele mooie bomen! Ik heb nog nooit een boom gezien in een spel. En die gebouwen dan...das echt wel pracht werk en dan hebben we altijd nog die coole skilift..ik durf te wedden dat ie ook nog beweegt ook!
Dit spel wordt echt vet cool en helemaal omdat je overal kan staan waar je maar wilt..ik bedoel zou jij niet graag van beneden naar boven willen lopen? Das toch cool man. Maar wat toch echt de final tough is het neervallend sneeuw effect.
Top spel wat ik zeker ga kopen plus een Xbox erbij :)

Nee sorry wat hierboven staat is gewoon BS en het spel ziet er gewoon niet tof eruit en totaal niet vernieuwend. Sorry dat ik mijn eigen mening nu even gebruik, ik zal het nooit meer doen.

• Marv
Op maandag 24 september 2001 22:30 schreef SCaffa een heleboel
Ik vind het er eigenlijk wel gelikt uitzien... die bomen zien er bijvoorbeeld beter uit dan bij menig ander spel... (waar ze bijna altijd uit slechts 2 plaatjes bestaan)

De spelers zien er ook niet echt slecht uit moet ik zeggen... maar ja.. ieder z'n mening he.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 22:36 schreef Marv het volgende:

[..]

Ik vind het er eigenlijk wel gelikt uitzien... die bomen zien er bijvoorbeeld beter uit dan bij menig ander spel... (waar ze bijna altijd uit slechts 2 plaatjes bestaan)

De spelers zien er ook niet echt slecht uit moet ik zeggen... maar ja.. ieder z'n mening he.
Spelers zijn normaal vind ik, maar die bomen zijn schitterend. Of ze ook nog "natuurlijk" in bewegend beeld overkomen is nog maar de vraag, maar zo roeleren ze...

Verwijderd

Dubbele post, sorry...

Verwijderd

Nie slecht, hoop dat de besturing (stunts) ergens tussen Coolboarders en 1080 ligt.

CB was weer te makkelijk om onmogelijke stunts te maken terwijl 1080 weer geen fuck kon, dubbele combo's dus.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien hele domme vraag maar: wat zullen de multiplayer opties zijn of kan dat niet met X-Box... zal toch wel.

Verwijderd

Je zult iig met 2 spelers kunnen spelen. Miischien zelfs met z'n vieren maar dat weet ik niet zeker.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02
reken erop dat die bomen op dat screenshot niet zo mooi door je GF2 gerenderd wordt. das echt GF3 en Xbox grafisch spul.

:9

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 12:36 schreef Kaap het volgende:
reken erop dat die bomen op dat screenshot niet zo mooi door je GF2 gerenderd wordt. das echt GF3 en Xbox grafisch spul.

:9
da's op zicht slecht nieuws
goede nieuws is dat GF3 gewoon te koop is voor PC en dan moet je toch dezelfde quali krijgen denk ik

Verwijderd

Er zijn net weer nieuwe Amped Freestyle Snowboarding screens losgelaten! go check it out :)

Echt heel mooi..

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 15:03 schreef WouteRF het volgende:
Er zijn net weer nieuwe Amped Freestyle Snowboarding screens losgelaten! go check it out :)

Echt heel mooi..
Wow, dat is MOOOOOOI. Wanneer komt het hele Xbox circus (incl. dit grafisch hoogstandje) in NL?

Verwijderd

amped is iets na de US launch uit.. en de Xbox komt in maart 2002..

• Marv
Op dinsdag 25 september 2001 12:48 schreef Delirium het volgende:

[..]

da's op zicht slecht nieuws
goede nieuws is dat GF3 gewoon te koop is voor PC en dan moet je toch dezelfde quali krijgen denk ik
Jammer alleen dat niet al die spellen op de pc zullen uitkomen :)

Feit blijft dat het fijner is om 3d shooters/rts op de pc te spelen.... race games etc is toch fijner op een console. <-- gewoon mijn mening dus je hoeft niet te gaan schreeuwen dat het niet zo is :+

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 15:41 schreef Marv het volgende:

[..]

Jammer alleen dat niet al die spellen op de pc zullen uitkomen :)

Feit blijft dat het fijner is om 3d shooters/rts op de pc te spelen.... race games etc is toch fijner op een console. <-- gewoon mijn mening dus je hoeft niet te gaan schreeuwen dat het niet zo is :+
Nou ja als het jouw mening is dan is het nog geen feit lijkt mij :)

Maar in principe maakt dat toch niets uit? Bediening op de pc kan zelfs op dezelfde, maar ook op meerdere manier als bij een console. Dus dan vraag ik me af waarom(zonder je te willen bekritiseren)...

Verwijderd

scaffa neem ff een prozacje ofzo, en als je die genomen hebt laat mij dan ff zien welke soortgelijke game er beter uitziet.. ok

Verwijderd

die bomen zien er wel lekker uit, zou ik er ook wel een van willen in mijn tuin ;)
Pagina: 1