Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Daar heb je toch een playlist voor?...
Nee, ik weet wel wat ie bedoelt. Soms heb je van een cd een hele mp3, en dan een cue-file. Het idee is dan om de mp3 in wav om te zetten, en dan via de cue weer een cd van te maken.
Ik heb het al gevonden...
deze plugin lijkt een beetje op als je de "J" gebruikt in winamp maar dan beter!
maar toch bedankt!
deze plugin lijkt een beetje op als je de "J" gebruikt in winamp maar dan beter!
maar toch bedankt!
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
ik wil toch reageren, ik was zelf ook op zoek (vandaar dat ik dit heb gelezen, lang leve de search) ook al is deze topic al heel oud.
WinCue vind ik ronduit zaad, maar de mp3cue plugin voor winamp is perfect!
Als je b.v. een cue file hebt van een cd en je hebt 1 mp3nummer van diezelfde hele cd, dan pakt ie alle losse nummers die ongetwijfeld op de originele cd staan automatisch in het cue scherm, wat eruit ziet als de playlistscherm. Het leuke is dat je vandaaruit ook nog kunt zappen.
Nou ja, het werkt ieders geval met winamp 2.91. Voor versie 3.0 moet je zelf maar even kijken..
WinCue vind ik ronduit zaad, maar de mp3cue plugin voor winamp is perfect!
Als je b.v. een cue file hebt van een cd en je hebt 1 mp3nummer van diezelfde hele cd, dan pakt ie alle losse nummers die ongetwijfeld op de originele cd staan automatisch in het cue scherm, wat eruit ziet als de playlistscherm. Het leuke is dat je vandaaruit ook nog kunt zappen.
Nou ja, het werkt ieders geval met winamp 2.91. Voor versie 3.0 moet je zelf maar even kijken..
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.