Toon posts:

Desperados - hellup !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
in de level Like a thief in the night, moet je een knakkertje redden en dan met die paarden ervandoor, maar hoe maak je dit af, want het lijkt me onmogelijk om tegelijkertijd dat ventje en het zadel te pakken, iemand goeie suggesties ?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Je moet eerst de paarden jatten en later dat ventje bevrijden en een eindje verder neerleggen. Je hoeft 'm dus niet mee te nemen, alleen te verstoppen voor de ventjes bij het kampvuur. De rest gaat dan vanzelf.

Ik vond dat trouwens één van de moeilijkst levels!

Verwijderd

Topicstarter
maar hoe moet ik hem meenemen, want als ik hem lossnij, dan loopt ie naar zo'n wagen en dan knallen ze hem kapot

Verwijderd

Topicstarter
voor zijn bek slaan zeker?

• wacko
Yep.

Verwijderd

Topicstarter
thanks

Verwijderd

Topicstarter
shit man, wil maar niet lukken, het lukt me om het ventje lam mee te nemen naar de valley en daar staan de paarden ook, maar dat dikke ventje die steeds controleert of die gevange er nog is die ziet steeds iets en is dan weg, terwijl ik met die gevangene al in die valley sta? enig idee hoe dit kan?

Verwijderd

Topicstarter
damn, ik had nog een lijk onder de bosjes liggen, en die zag ie de hele tijd.

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 17:14 schreef wacko het volgende:
Je moet eerst de paarden jatten en later dat ventje bevrijden en een eindje verder neerleggen. Je hoeft 'm dus niet mee te nemen, alleen te verstoppen voor de ventjes bij het kampvuur. De rest gaat dan vanzelf.

Ik vond dat trouwens één van de moeilijkst levels!
Het level met het fort... die is pas moeilijk :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het idee dat ik daar anders al aardig ver ben. ben nog niet binnen maar ik heb alle ventjes op de binnenplaats al gechopt met mijn western rambo mes

• wacko
Op maandag 24 september 2001 19:18 schreef TheGladiator het volgende:

[..]

Het level met het fort... die is pas moeilijk :?
Nee, vind ik niet... die was best makkelijk.

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 19:50 schreef wacko het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet... die was best makkelijk.
Grappig, ik vond juist bij die rivier erg makkelijk :D

Verwijderd

Topicstarter
moet zeggen dat die bij het fort nu toch wel een beetje lastig begint te worden, hoe dichter je bij de toren komt hoe meer ventjes er bij elkaar zitten, wie weet waar er een goeie walkthrough te vinden is op het net?

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 11:21
Heb je geen problemen met het spel ?

Op het forum na desperados klaagt iedereen over het feit dat je bij level 8 of zo eruit wordt geflikkerd.

Het spel schopt zeker kontjes :D

Een eventuele walktrough kun je vinden op:http://www.gamesover.com/solpaged.htm

Specs

Verwijderd

gewoon eerst dat zadel jatten, alle paarden alvast naar die ronde opening links doen...dan als die roze dikke weer weg is soldier lossnijden en knock-out slaan en wegsjouwen

je moet gewoon vaak mazzel hebben met dit spel (dus ook de timing)

had ik een keer met scanchez in die mijn level...ik schoot in de lucht en verstopte me in dat huis...liep bijna het hele veld in groepjes van 3 naar binnen pats, pats..klaar!!!!

maar goed daar kom jij nog...
Pagina: 1