LiteOn 12X/10X/32X

Pagina: 1
Acties:

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Iemand ervaring met deze brander? (lite-on 12X/10X/32X)
Is ie goed??
gaat ie lang mee??
Ik hoor namelijk veel positieve berichten over lite-on.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:37
Lite-on levert goede branders! Heb er zelf ook een (12/10/40) en ik ben er heel tevreden over... ook hoor ik hier op GoT veel goede verhalen over Lite-on...
een aanrader dus!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

hij zit in mijn pc atm.. al 7 of 8 doosjes van 10 er doorheen en nog geen probleem gehad..

ik vind het een zeer goede brander

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• 666AnGeL
  • Laatst online: 17-11-2023
thanxz! :) dan ga ik m nu bestellen ;)

• Toewan
  • Laatst online: 24-04 16:36
Er zit btw niet veel prijsverschil tussen de 12/10/32 en de 16/10/40. Misschien is het het kleine prijsverschil wel waard ?? Ik heb zelf geen ervaring met Lite-on, heb zelf een Plex 12/10/32A.

Verwijderd

ZEEEEEER goede brander.

heb reeds 10 dozen van 10 stuks gebrand en 1 spindel van 75 stuks, en ook nog eens verschillende merken.

hiervan de spindel en twee dozen op een party van 3 dagen
waar het continue aan het branden was zonder ook maar 1 probleem.
en ondertussen gewoon gamen en rondsnuffelen.

Verwijderd

jip, heel erg goed, ik heb hem zelf ook, plextor is me veel te duur, daar betaal je voor dezelfde fikker gewoon 100/150 piek meer !!

Terwijl Plextor en LiteOn uit DEZELFDE fabriek komen !!! :)

Grtz, Quicksilver

• Toewan
  • Laatst online: 24-04 16:36
Op maandag 24 september 2001 17:36 schreef IFFQuicksilver het volgende:
jip, heel erg goed, ik heb hem zelf ook, plextor is me veel te duur, daar betaal je voor dezelfde fikker gewoon 100/150 piek meer !!

Terwijl Plextor en LiteOn uit DEZELFDE fabriek komen !!! :)

Grtz, Quicksilver
Oh oh, ik voel de reacties weer opkomen.. :) Alleen delen van het binnenwerk zijn hetzelfde.

Wanneer je een Skoda met 1.9 TDI motor hebt en een Golf4 1.9 TDI ziet rijden, zeg jij dan ook dat het dezelfde auto's zijn ??

Verwijderd

Whahahah, damn,..... SEARCH |:(

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 24 september 2001 17:43 schreef Toewan het volgende:

[..]
Wanneer je een Skoda met 1.9 TDI motor hebt en een Golf4 1.9 TDI ziet rijden, zeg jij dan ook dat het dezelfde auto's zijn ??
Ja,het zijn beide lelijke rotwagens
>:)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Oh oh, ik voel de reacties weer opkomen.. :) Alleen delen van het binnenwerk zijn hetzelfde.
Precies, koop vooral zo'n budget brander, klop alleen straks niet aan als je firmware bagger werkt, je je brander niet kunt updaten, je cd's mislukken en/of je geen goede service krijgt :).

P.s. Ga nou niet flamen oid, dit zijn slechts mijn externe ervaringen met deze brander, aan andere ervaringen te zien kan het ook gewoon goed werken.

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

Perfecte brander...:)..ik heb zelf de 12/10/40x versie en hij brand probleemloos, ik moest alleen even de nero upgraden die erbij zat zodat ik ook 700 mb cd's kon branden, hij werkt ook goed met CloneCD

Under Construction

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De chipset en manier van werken is precies het zelfde als de plextor, de plextor zal wel wat beter loopwerk hebben.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Goede brander, vooral als je eerste een 2x2x24 brander was, je begrijpt gewoon niet dat zo'n cdtje ook daad werkelijk in 6-7 min klaar is.

w00t

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

'k heb de 161040 versie...kost maar 2 tientjes meer dan de 12-speed...denk erover na zou ik zeggen :7

edit:

en oja (want dat vroeg je.. :) tis een prima brander! nog geen mislukte cd gehad...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

No prob hiero !! ECHT PERFECT KAN JE WEL ZEGGEN !!

Nog geeneen fout gebrand !!

( AANRAADER )

PS : Ik heb de 16x12x40 !!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Perfect :)

heb er 3 staan :) 12/10/32

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:04
ik heb een cdrom speler van lite-on gehad, en nu heb ik een dvd speler. kan niet zeggen dat ik er tevreden over ben.
kwaliteit is meestal brak en gaat ook stuk.

vraag me af of die lite-on het over een jaartje ook nog zo goed doet.

ik heb gewoon wat extra $$ bijgelegd en een plextor gekocht. zeker weten dat ik goede kwaliteit en service heb B-)

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Over deze writer , en precies dezelfde vraag die jij stelt, zijn al ellenlange topics geweest. Dus ff searche en je hebt voor de komende dagen leesvoer ...

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
- Naar -> [forum=21] :).
Pagina: 1