Ik ben van plan om een losse versterker met een setje speakers aan te schaffen voor niet al te veel geld. Ik ben geen audiofiel, maar wil wel wat leuk geluid krijgen uit m'n keyboard (Generalmusic WX2) en m'n PC (met Creative AWE64 Gold).
Nu heb ik vanmiddag even bij Richer Sounds wezen kijken in Groningen, en ik moet zeggen dat ze me uitgebreide uitleg gaven aan een leek als mij, en ook erg goedkoop zijn!
Nou heb ik eens even wat geluisterd en geprobeerd enzo, en nou kwam ik op het volgende setje:
* Pioneer A109 2x40 watt per kanaal - 269,-
* Eltax Liberty 5+ - 179,- per stuk
Dit alles met goede kabeltjes enzo erbij, dat spreekt vanzelf
Is dit wat? Of kan ik beter een andere versterker nemen met meer vermogen, bijv. de Kenwood KAF1030 of de Kenwood KAF3030?
Nu heb ik vanmiddag even bij Richer Sounds wezen kijken in Groningen, en ik moet zeggen dat ze me uitgebreide uitleg gaven aan een leek als mij, en ook erg goedkoop zijn!
Nou heb ik eens even wat geluisterd en geprobeerd enzo, en nou kwam ik op het volgende setje:
* Pioneer A109 2x40 watt per kanaal - 269,-
* Eltax Liberty 5+ - 179,- per stuk
Dit alles met goede kabeltjes enzo erbij, dat spreekt vanzelf
Is dit wat? Of kan ik beter een andere versterker nemen met meer vermogen, bijv. de Kenwood KAF1030 of de Kenwood KAF3030?