AMD XP2000+, 756MB, GF4 4600, 120GB, 17" TFT + klassieke 8 speed brander. Tevens eigenaar van een IRiver 'The craft' 256 MB mp3 speler :)
Verwijderd
euh....ik heb het ergens precies staan maar er staan dingen in zoals je irq gegevens...mem, scsi hd's ...soort apparaten beheer in windows zeg maar..alleen je je kan er niet echt iets weghalen...enne of je ip_forwarding enzo aan hebt...etc.etc
als het niet duidelijk mot je het ff zegen zal ik het eens opzoeken..
als het niet duidelijk mot je het ff zegen zal ik het eens opzoeken..
Daar staan al je pid-numbers in.
Elk proces dat je computer draait krijgt een eigen nummer en dat wordt daar opgeslagen. Als je die weggooit dan weten andere programma's die je start niet of er een bepaald proces draait die dat programma nodig heeft. En zou hij een nieuwe starten en dat is zonde van de tijd en de ruimte in het geheugen.
Daar is het in elk geval voor!
Correct if i'm wrong
Elk proces dat je computer draait krijgt een eigen nummer en dat wordt daar opgeslagen. Als je die weggooit dan weten andere programma's die je start niet of er een bepaald proces draait die dat programma nodig heeft. En zou hij een nieuwe starten en dat is zonde van de tijd en de ruimte in het geheugen.
Correct if i'm wrong
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
Ok. Dank je wel. Dit was psies wat ik zocht.
AMD XP2000+, 756MB, GF4 4600, 120GB, 17" TFT + klassieke 8 speed brander. Tevens eigenaar van een IRiver 'The craft' 256 MB mp3 speler :)
Nouwja, de proc dir unmounten ofzow ... je kan geen bestanden onder /proc verwijderen (das maar beter ookOp maandag 24 september 2001 16:11 schreef active2 het volgende:
Daar staan al je pid-numbers in.
Correct if i'm wrong
Ik zou zeggen, bekijk 'ns wat bestanden in die directory, dan krijg je langzaam een idee.
Alle bestanden zijn dynamisch, en worden door de kernel gegenereerd zodra je 'm opent, zodat het een echt bestand lijkt (het alles-is-een-bestand-paradigma in uitvoering gebracht
Let wel ff op met de mem en kmem (kcore ?) files, da's een hoop rubbish, en ik zou er niet naar gaan schrijven (als root)
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.