Toon posts:

p3 overclock (alweer)

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze vraag zal al wel veeel vaker gesteld zijn maarja , ben te lui om te zoeken dus here goes ...

M'n P3 800EB blijft steken op 800 mhz op mijn asus cuv4x-e ik heb 'm op jumperfree en gewone jumpermode gezet maar hij blijft op 800 . Dips staan allemaal goed maar hij blijft hangen ( ja , manual al 10 maar doorgebladerd ) .

VOORDAT jullie gaan zeiken dat de multiplier gelocked is door intel wil ik nog wel ff zeggen dat ik p3's van 800 mhz heb gezien op 1000 mhz bij enkele vrienden , enige verschil was dat zei een cusl hadden ...

alvast bedankt

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Als je zelf al zegt dat je te lui bent; hoop ik dat iedereen hier,net als ikzelf,te lui is om je te helpen |:( :(

edit: zoals verwacht:

Aantal posts: 7
Gem. aantal posts/dag: 1

Geen inspiratie

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 10:48
Op maandag 24 september 2001 16:02 schreef stream_5 het volgende:
Deze vraag zal al wel veeel vaker gesteld zijn maarja , ben te lui om te zoeken dus here goes ...
Dat zou ik dan toch maar es effe gaan doen..
VOORDAT jullie gaan zeiken dat de multiplier gelocked is door intel wil ik nog wel ff zeggen dat ik p3's van 800 mhz heb gezien op 1000 mhz bij enkele vrienden , enige verschil was dat zei een cusl hadden ...
Ja, dan zullen die 800's toch wel met de FSB opgeklokt zijn, en dat zul jij dus ook moeten doen..
multiplier verhogen is gewoon NIET mogelijk!!!

Verwijderd

Topicstarter
... zoiets verwachte ik al ...

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[topic=153153/1/25]

't staat er echt, hoor. De multiplier van je P3 staat idd zo vast als een huis. Einde discussie. De enige manier om em te oc-en is je FSB verhogen. Dit moet mogelijk zijn met jouw moederboard. Nog iets: het feit dat je zelf al aangeeft dat je te lui bent om te zoeken verandert niks aan het feit dat je niet al te symphatieke reacties, laat staan serieuze hulp, kunt verwachten. Zo werkt het nou eenmaal op forums.

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dan zullen die 800's toch wel met de FSB opgeklokt zijn, en dat zul jij dus ook moeten doen..
multiplier verhogen is gewoon NIET mogelijk!!!
ja daar was ik al achter ...

ik probeer de voltage en de fsb wel wat op te schroeven ...

thanx anywayz

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:33

CBA

een vat, een vat, een vat !

Gewoon in je bios je FSB verhogen en wat testen in windows (3D Mark, Sisoft sandra), als ie dan niet hangt lukt het je heus wel (zie m'n sig).

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:15

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Gooi die 800 weg en pak een 750 en zet de fsb op 133 dan draait die op 1000 Mhz >:) Heb zelf een 650@866

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Verwijderd

Topicstarter
thanx voor de support , ik heb 'm nu op 1000mhz draaien en hij loopt perfect ...

3dmark 2k heb ik nog niet geprobeerd en dat doe ik ook niet vanwege mijn brakke 3d kaart ( riva tnt 2 ultra ) :'( ....

anyway , allen bedankt , stream5

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:49

Arno

PF5A

Dus moeten wij dat maar doen :?

Lijkt me niet

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.