Opituest monitor refresh rate

Pagina: 1
Acties:

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 13:01
Ik heb een optiquest q71 monitor. Op deze handleiding staat dat deze monitor 85hz kan halen. Maar als ik bij monitor eigenschappen kijk kan deze maar tot 75hz. Of is het slecht om de montor op 85hz te zetten.

Ik heb de handleiding een beetje gescanned. Maar nu wil ik deze hierbij zetten. Dat is dan wat makkelijker. Maar hoe kan ik deze hierbij zetten.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

je monitor kan vast op 85Hz als dat in de handleiding staan (die handleiding kan je hier plaatsen door het op webspace te zetten: zie ook de FAQ)

Echter die 85Hz haalt hij niet in alle resoluties, hoe hoger de resolutie hoe lager je refresh rate. Bij de monitor eigenschappen moet je het vakje: 'alleen refresh rates die deze monitor aankan laten zien' aangevinkt hebben.

binnen dit gebied raad ik je aan te blijven anders kan het nog weleens nare gevolgen hebben

Succes.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning