nForce review, via overleefd!

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Op anandtech staat eindelijk een review, compleet met benchmarks:

http://www.anandtech.com/chipsets/showdoc.html?i=1535&p=11

Opvallende uitslag de KT266a komt vaak als winnaar uit de bus, tuurlijk heeft het laatste bord het voordeel van een uitgewerkt en verbeterd ontwerp en volledig ontwikkelde drivers, maar ik had toch meer van de nForce verwacht, al is in de toekomst natuurlijk nog veel rek mogelijk.

Niet op voorraad.

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:21

EaS

Ach, de chipset valt me zeker niet tegen. Zeker niet van een bedrijf die voor het eerst een chipset uitbrengt.
En aangezien Nvidia altijd redelijk wat extra performance uit nieuwe drivers weet te persen, zie ik daar ook nog wel wat groei. Verder zal er uiteindelijk wel weer een nieuwe revisie van de chipset aankomen na verloop van tijd.

En aangezien toekomstige AthlonXP's een 333 FSB moeten gaan ondersteunen, biedt de nForce nog aardig wat overhead (4,2 Gb/s) met z'n dual-memory architectuur.

Ik zie dit als een veelbelovende start van nVidia.

Verwijderd

ga nu de review lezen, maar in elk geval : about fucking time :)

Verwijderd

leuk, hetgene wat mij interesseerde (de memory benchmarks) hebben ze gewoon niet gedaan.

mega relevant |:(

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 17:04 schreef DuronDude het volgende:
leuk, hetgene wat mij interesseerde (de memory benchmarks) hebben ze gewoon niet gedaan.

mega relevant |:(
Welke test had je willen zien dan?

Zowel Cachemem en Integer staan erin..

Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/chipsets/nvidia/nforce/image002.gif

Niet op voorraad.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Dus voor de beste en snelste AMD systeem in the near future moet je dus 'n KT266A hebben omdat die ook het meeste profiteerd van de Athlon XP wat aangetoond is met Quake helalas alleen maar Quake De andere Bences zijn TB1400C only

Deze review moeten ze wel es overdoen als de AthlonXP er is met er tussen door ook de P4 varianten maakt het wel zo compleet.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Pagina: 1