AMD XP2000+, 756MB, GF4 4600, 120GB, 17" TFT + klassieke 8 speed brander. Tevens eigenaar van een IRiver 'The craft' 256 MB mp3 speler :)
Je moet geen symlinks volgen als je zo'n lijst wilt maken. Want dan kun je idd in eindeloze lusjes belanden. (is niet echt een /proc-specifiek probleem lijkt me)
Als ik geen symlinks moet gebruiken, wat moet ik dan gebruiken ?
AMD XP2000+, 756MB, GF4 4600, 120GB, 17" TFT + klassieke 8 speed brander. Tevens eigenaar van een IRiver 'The craft' 256 MB mp3 speler :)
Je zou cycles zelf kunnen controleren...
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Ehhh, dit is een van mn eerste java programma's. Hoe contoleer ik die cycles zelf ?Op maandag 24 september 2001 16:20 schreef mbravenboer het volgende:
Je zou cycles zelf kunnen controleren...
Niet volgen bij het maken van een lijst is wat anders dan helemaal niet gebruiken.Op maandag 24 september 2001 16:18 schreef Black_Hole het volgende:
Als ik geen symlinks moet gebruiken,
[linux-oen-mode]Op maandag 24 september 2001 16:23 schreef Black_Hole het volgende:
[..]
Ehhh, dit is een van mn eerste java programma's. Hoe contoleer ik die cycles zelf ?
Je zou alle links die je bijlangs gaat in een lijst kunnen stoppen, en elke keer als je een nieuwe link voor je neus krijgt, dan ga je in de lijst kijken of ie erin zit. Zit ie er niet in, dan mag je de link volgen en stop je de link in de lijst, zit ie er wel in, dan mag je hem niet volgen.
[/linux-oen-mode]
Mhhh, das wel een id ja. Ik weet niet of dit de snelste manier is, maar het in ieder geval wel te doen (hoop ikOp maandag 24 september 2001 16:51 schreef Alarmnummer het volgende:
[..]
[linux-oen-mode]
Je zou alle links die je bijlangs gaat in een lijst kunnen stoppen, en elke keer als je een nieuwe link voor je neus krijgt, dan ga je in de lijst kijken of ie erin zit. Zit ie er niet in, dan mag je de link volgen en stop je de link in de lijst, zit ie er wel in, dan mag je hem niet volgen.
[/linux-oen-mode]
Vroeger optimaliseerde ik echt alles, kwas een echte bitneukerOp maandag 24 september 2001 16:53 schreef Black_Hole het volgende:
[..]
Mhhh, das wel een id ja. Ik weet niet of dit de snelste manier is, maar het in ieder geval wel te doen (hoop ik)
Eh, ik heb nu een ArrayList met alle path's tot nu toe. Nu krijg ik bijvoorbeeld een path /proc/1045/root/proc/1045/root enz..
Dit is dus het probleem, ik krijg bij dit path iedere keer die nieuwe proc directory. Maar als ik die vergelijk met degene uit de ArrayList is die dus telkens anders.
Hoe los ik dit op ?
Dit is dus het probleem, ik krijg bij dit path iedere keer die nieuwe proc directory. Maar als ik die vergelijk met degene uit de ArrayList is die dus telkens anders.
Hoe los ik dit op ?
Je kunt van een File getAbsolutePath() pakken dat zou het probleem op kunnen lossen..Op maandag 24 september 2001 17:33 schreef Black_Hole het volgende:
Eh, ik heb nu een ArrayList met alle path's tot nu toe. Nu krijg ik bijvoorbeeld een path /proc/1045/root/proc/1045/root enz..
Hoe los ik dit op ?
Pagina: 1