Hoe installeer ik een netwerkkaart ???

Pagina: 1
Acties:

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Sorry hoor, maar ik snap hier niks van, ik wil mijn chello delen, dus heb ik op eerder advies een extra netwerk kaart gekocht, en wil deze nu instaleren. Ik kijk in de doos, zit er alleen een netwerkkaart in, een kabeltje en een floppy. Nou simpel dacht ik, ik de netwerk kaart erin doen, computer opstarten, en hij vind geen hardware. De floppy zegt ook dat er geen kaart in zit, terwijl ie er wel inzit. Dan komt dat volgens mij doordat ik dat kabeltje wat erbij zit, nergens op heb aangesloten, waarop moet dit kabeltje ?

Please help me,

PS, sorry als dit al vaker gevraagd is, ik heb de search al geprobeerd maar daar werd ik verder ook niet veel wijzer van.

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het kabeltje heb je niet nodig. Dat is voor Wake-On-Lan (remote opstarten van je pc)
Probeer je kaart eens een slot te verplaatsen.

Verwijderd

Kabeltje kan het niet zijn.
Kijk ff in je comp eigenschappen of er geen "?" apparaten instaan. Zoja moet je die ff verwijden en je comp opnieuw opstaren.
Je zou dan een venstertje (had owk van te voren gemoeten,mja) moeten krijgen met de vraag of je een driver wil installeren. Doe dit met je disk en done

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

idd ff een ander slot proberen eerst, wat voor kaaart is het trouwens?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• bones
ok thanx,

Ik heb een ander slot geprobeerd en nu vind ie hem wel en is goed geinstalled. Ben nu aan het rotzooien met sygate om chello ook op mijn andere bak te krijgen. Het is een sitecom fast pci ethernet card (100mbps) trouwens. Bedankt voor de hulp.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
[topic=152460/1/25] :)

• bones
PS, weet een van jullie misschien waarom ik na de installatie van sygate om de paar minuten geen internet verbinding meer heb ? Pas nadat ik sygate herstart heb ik weer verbinding.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 24 september 2001 16:07 schreef NuKeFaCe het volgende:
[topic=152460/1/25] :)
Hmm, dit is nou net één van die dingen die er niet in staat hoor, al was het alleen maar omdat een topic over hoe je een netwerkkaart in je computer zet meer in [forum=6] thuis hoort.
Op maandag 24 september 2001 16:17 schreef bones het volgende:
PS, weet een van jullie misschien waarom ik na de installatie van sygate om de paar minuten geen internet verbinding meer heb ? Pas nadat ik sygate herstart heb ik weer verbinding.
Wazig, klinkt als een rotte installatie van Sygate, al heb ik persoonlik niet zo veel ervaring met sygate. Je kunt het eens herinstalleren, of probeer het eens met een ander programmatje anders, zoals bijv. winroute.

• Racemol
  • Laatst online: 21-08 16:30
ik heb het ook gehad met sygate 4.0. De eerste paar min had ik internet op mijn server en daarna stopte het er mee. Toen sygate 3.0 maar weer geinstalleerd en het werkte weer perfect.

Naderhand toch weer winproxy geinstalleerd want daar kan je toch nét iets meer instellen.
Pagina: 1