Somebody is watching you!
Verwijderd
tja ik kan wel wat gaan zeggen, laat ik maar niet doen (best wel nutteloos eigen, maar geen zin om een flamewar op te starten)
je zegt wel dat het nu niet meer gaat, maar wat heb je gedaan voordat het fout ging? software-update/nieuwe hardware??
Hier staat tekst
Is het niet een brakke windows? Wanneer heb je voor het laatsts een verse install gedaan?
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Begin met windows inderdaad!
Ik heb laatst een Cyrix 120mhz 64mb pc voorzien van windows.
En toen ik dat vergeleek met het systeem waar ik mee werkte ( p3 450, 192mb ) was die cyrix aanzienlijk sneller!
Windows is hier de bottelneck ben ik bang.
Ik heb laatst een Cyrix 120mhz 64mb pc voorzien van windows.
En toen ik dat vergeleek met het systeem waar ik mee werkte ( p3 450, 192mb ) was die cyrix aanzienlijk sneller!
Windows is hier de bottelneck ben ik bang.
American Express vraagbaak
Refresh idd ff je Windows install...
Kan je ook gelijk XP proberen
Kan je ook gelijk XP proberen
Ik heb net windows opnieuw geinstalled en mijn schijf gedefraged. Daar ligt het niet aan. En het enige wat ik erbij heb gedaan is een nieuwe videokaart(asus V7700 32MB met analoog, 2x tv out en bril en 1x tv in) en een hdd rack:). Dus ik denk niet dat het daar aan ligt
hahah wat wou je zeggen dan ???Op maandag 24 september 2001 15:40 schreef arjo_kamp het volgende:
tja ik kan wel wat gaan zeggen, laat ik maar niet doen (best wel nutteloos eigen, maar geen zin om een flamewar op te starten)
Verwijderd
Nou, het kan best zijn dat die drivers roet in het eten gooien. Check eens even of je nieuwe drivers voor je videokaart kunt vinden.Op maandag 24 september 2001 20:58 schreef bobby_kubista het volgende:
Ik heb net windows opnieuw geinstalled en mijn schijf gedefraged. Daar ligt het niet aan. En het enige wat ik erbij heb gedaan is een nieuwe videokaart(asus V7700 32MB met analoog, 2x tv out en bril en 1x tv in) en een hdd rack:). Dus ik denk niet dat het daar aan ligt
Verwijderd
en verwijder dan eerst je oude drivers door je videocard te installeren als zijnde een standaard pci vga card
regcleaner gratis afhalen van het net, en draai die eens en wat norton utillities..dat helpt mijn systeem zo 1,5jaar perfect draaien voor een OS..
Ja ga meteen lopen meuten dat hij de 4 in 1 moet installeren. Je weet fokking niet eens wat voor MOBO hij heeft. Je kan beter met iets anders interessant doen.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Hij kon eerst wel Quake 3 spelen maar ja nu niet meer. Loze opmerking dusOp maandag 24 september 2001 21:20 schreef InterCC het volgende:
4-in-1 drivers geinstalleerd?
Type MSCONFIG in en gooi alle onzinnige opstartmeuk eruit.
De meest effectieve methode..........Op dinsdag 25 september 2001 11:27 schreef Glacier het volgende:
Windows reinstall ruleZ....geen Win9x uiteraard, maar 2k of XP...
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
tja.. gooi eerst dat win98 er af..
!
wordt altijd slomer, naarmate je ermee werkt.
wordt altijd slomer, naarmate je ermee werkt.
Verwijderd
euhm theorie: eerst was je videokaart de bottleneck. je cpu hoefde niet vol te werken om die videokaart bij te houden en daardoor kon je nog branden en mp3`s luisteren. nu heb je een v7700 die niet meer de bottleneck is, cpu moet nu harder werken en heeft minder kracht over om te branden en mp3`s te luisteren....
edit:
typo
typo
onzin, je cpu werkt altijd 100% als je een spel speeltOp dinsdag 25 september 2001 12:21 schreef 1Nismo1 het volgende:
euhm theorie: eerst was je videokaart de bottleneck. je cpu hoefde niet vol te werken om die videokaart bij te houden en daardoor kon je nog branden en mp3`s luisteren. nu heb je een v7700 die niet meer de bottleneck is, cpu moet nu harder werken en heeft minder kracht over om te branden en mp3`s te luisteren....
edit:
typo
Als je ondertusse ook nog een cdtje brand dan is de belastin nog steeds 100%... (ogeveer 90% quake en 10 branden)..
Idd verse nieuwe install doen..
misschien moet je eens defragmenteren of staat je hardeschijf te vol, hoe meer er op staat hoe langzamer hij gaat lezen en schrijven..
de probleem van mp3's is opgelost: gewoon de prioriteit van winamp hoger zetten
Maar ik windows is net opnieuw geinstalleerd en de nieuwste drivers ook! mijn vorige videokaart was ook geen bottleneck omdat dat een asus V7100 was (dus kleine broertje van deze) Mobo is een Abit KT7 RAID
Ik probeer het gewoon weer als ik iets te fikken heb.
Ik heb net wel een ander probleem gehad: na een verandering in de bios gaf hij helemaal geen beeld maar ik denk dat ik daar nu van af ben (hoop ik) dus effe wachten met nieuwe instal van wat dan ook
Ik heb net wel een ander probleem gehad: na een verandering in de bios gaf hij helemaal geen beeld maar ik denk dat ik daar nu van af ben (hoop ik) dus effe wachten met nieuwe instal van wat dan ook
En waar slaat dat op? De kans is heeeel groot dat hij een VIA chipset heeft dus daarom vraag ik het maar ff en al helemaal omdat hij zegt net Windows opnieuw geinstalleerd te hebben en nog steeds niet zo vlot als eerst.Op dinsdag 25 september 2001 09:38 schreef Dinictus het volgende:
Ja ga meteen lopen meuten dat hij de 4 in 1 moet installeren. Je weet fokking niet eens wat voor MOBO hij heeft. Je kan beter met iets anders interessant doen.
Hou die loze opmerkingen van je dus maar voor je.
Nee jouw opmerking is nuttigOp dinsdag 25 september 2001 09:56 schreef jbalk het volgende:
[..]
Hij kon eerst wel Quake 3 spelen maar ja nu niet meer. Loze opmerking dusWord je proc niet te warm met Quake 3
Jij redeneer.. Hmm Q3 misschien wordt ineens zijn PC wel warm dus gaat ie tragen draaien
En volgens mij doen de VIA 4 in 1 meer dan je lief is
Ik heb eens gekeken op de site van abit en daarop staat dat mijn mobo (met via chipset) soms problemen heeft met uitgerekend mijn videokaart. Maar er is een oplossing
effe de i/o voltage met 0,1 V verhogen
/edit En dat ding wordt niet te warm: ik heb er 2 120mm in zitten:) /edit
/edit En dat ding wordt niet te warm: ik heb er 2 120mm in zitten:) /edit
Is het dan nu opgelost bobby?
Pagina: 1