Verwijderd
met een gfd, kijk maar in de pricewatch waar te bestellen, en naar de faq vaar meer info
edit:
is alleen niet echt makkelijk
is alleen niet echt makkelijk
Koop een GFD bij bijv. www.oc-shop.nl (de TD2)
Hiermee kun je je multiplier instellen + cpu voltage.
Zo had ik een AMD 500@750 lopen. (nu verkocht)
Hiermee kun je je multiplier instellen + cpu voltage.
Zo had ik een AMD 500@750 lopen. (nu verkocht)
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
->[OCM]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Inderdaad. Je hoeft alleen maar met een platte schroevedraaier het achterkantje eraf te breken (hier zijn handleiding voor op het net). Dit is wel gevaarlijk, want voor je het weet ligt je athlon in twee stukken 
GFD-tjes zijn erg klein te koop, de mijn is van Northwind en bevat alleen maar een DIP-switch blokje van zes schakelaars, een stekkertje and that's it. Instellen, erop prikken en klaar is kees.
GFD-tjes zijn erg klein te koop, de mijn is van Northwind en bevat alleen maar een DIP-switch blokje van zes schakelaars, een stekkertje and that's it. Instellen, erop prikken en klaar is kees.
Verwijderd
ZEER goed oppassen, want een klasgenoot van me heeft ook al 2 weerstandjes eraf gebroken tijdens het openhalen. En zon GFD kun je ook zelf maken. Daar zit ik persoonlijk aan te denken
Verwijderd
Ik kan hem daar niet vinden hoor!Op maandag 24 september 2001 15:39 schreef EaS het volgende:
www.comptechworld.com
f49,-
Zie trouwens [topic=224078/1/25] voor alle info.
Zie http://www.comptechworld.com/winkel_prijslijst_geheel.shtml en dan even naar sectie OC-Spullen scrollen.Op maandag 24 september 2001 22:37 schreef xantip het volgende:
[..]
Ik kan hem daar niet vinden hoor!
Is er niet nog een andere manier om dit systeem te overclocken doormiddel van software:
cpufsb
softfsb enz..
Graag reactie
cpufsb
softfsb enz..
Graag reactie
schiet niet op, mijn bordje (msi k7pro wil een fsb van 112, als je dat met een 500 doet loopt hij 560 ofzo. En ik heb het ID dat de mijne al beter haald als gemiddeld, sommige kunnen niet eens op 105 draaien.Op donderdag 04 oktober 2001 09:52 schreef Hulshoofd het volgende:
Is er niet nog een andere manier om dit systeem te overclocken doormiddel van software:
cpufsb
softfsb enz..
Graag reactie
Verwijderd
Kheb eff eeen handleiding voor je opgeszocht,deze verteld precies hoe je die backplate eraf moet halen.
Link : http://www.thetechzone.com/articles/how_to/athlon_case_removal/index.html
Sorgvuldig doorlezen !!
Als je dit allemaal gedaan hebt kan je gfd erop zetten.Maar LET OP, als je die kap erafgehaald hebt dan zit hij niet zo stabiel meer in het slotje.
Probeer vast te zetten of zo.
Suc6 dude
PS : Tis alleen die plastic kapje hoor ( niet die metalen voorkant want daar komt die koeler op !!! )
Link : http://www.thetechzone.com/articles/how_to/athlon_case_removal/index.html
Sorgvuldig doorlezen !!
Als je dit allemaal gedaan hebt kan je gfd erop zetten.Maar LET OP, als je die kap erafgehaald hebt dan zit hij niet zo stabiel meer in het slotje.
Probeer vast te zetten of zo.
Suc6 dude
PS : Tis alleen die plastic kapje hoor ( niet die metalen voorkant want daar komt die koeler op !!! )
en op de msi6167 kun je de FSB niet veranderen. Tenzij je een echte koning met solderen bent, en veel lef hebt. Zie dit artikel. Oh ja.. je moet er ook fins voor kunnen. Tenzij je uit het in het Japans wil.Op donderdag 04 oktober 2001 09:52 schreef Hulshoofd het volgende:
cpufsb
softfsb enz..
Graag reactie
edit:
Hee, het is naar het engels vertaald!
Hee, het is naar het engels vertaald!
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Pagina: 1