Help wanted bij schrijven print-admin progje

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik wil een poging wagen om in Visual basic een programma te schrijven dat printkosten bijhoudt. Interfaceje in elkaar klussen lukt me wel, databaseje gebruikers opzetten en kosten verwerken is ook geen probleem, alleen het 'afluisteren' van wie de printcommando's geeft is een punt.

Weet iemand hoe ik dat voor mekaar krijg?

Ik schrijf het progje voor thuis, mensen die belangstelling hebben voor mijn versie kunnen hem bij me bestellen voor een tientje (brand- en opstuurkostentegemoetkoming zeg maar). (Degene die me uit de brand helpen krijgen hem gratis :))

ieeeepppppp :P

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 00:03

Engineer

Software

Had je beter in [forum=14] kunnen plaatsen ;)
En dan nog mag het niet, moet je naar monsterboard.nl gaan ofzow :)

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Hehe, oeps! Nou ja, move hem maar... adjuuhh? ;)

Ehm, nog niet goed gelezen. Waarom mag dit niet? Omdat ik zeg dat het tegen vergoeding besteld kan worden?

Kwil het ook best gratis als download aanbieden, heb alleen geen plek om die file te hosten, vandaar. Ik hoef absoluut geen geld eraan te verdienen, maar weet gewoon dat veel (vooral studenten) mensen behoefte hebben aan zo'n progje dus ik bied me hulp zeg maar aan... Bovendien kost branden + sturen mij geld (CD en postzegels + envelop) en wat moeite. Als iemand zich geroepen voelt om die file te hosten mag dat wat mij betreft.

ieeeepppppp :P

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

[forum=10] -> [forum=14]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.