hey,
ik wil nu toch echt een DVD speler en uit een aantal test komt deze Pioneer DVD-106S er wel goed uit. na wat extra research en het gebruiken van de search bleven er toch wel wat vragen openstaan.
1. de meningen van slot en tray zijn verdeeld. de slot versie spreekt me wel aan maar ik zou wel eens willen weten waarom dit niet goed zou zijn.
2. op de Pioneer site staat:
3. op de Pioneer site staat:
4. hoe zit het met de regiocode? das toch gewoon code 2?
5. deze heeft geen SPDIF, is dat erg?
6. tot slot, jullie algemene mening graag. is dit een goeie keus voor een DVD n00b? kan ik hiermee DVDtjes met illegale proggies mee bekijken, films draaien en weet ik veel wat nog meer?
alvast bedankt
ik wil nu toch echt een DVD speler en uit een aantal test komt deze Pioneer DVD-106S er wel goed uit. na wat extra research en het gebruiken van de search bleven er toch wel wat vragen openstaan.
1. de meningen van slot en tray zijn verdeeld. de slot versie spreekt me wel aan maar ik zou wel eens willen weten waarom dit niet goed zou zijn.
2. op de Pioneer site staat:
geen DVD-RAM dus, is dit echt een nadeel? ik bedoel, kan ik dan geen Twilight DVD's gebruiken?Playable DVD discs (disc format) DVD-ROM, DVD-Video, DVD-R, DVD-RW (not DVD-RAM)
3. op de Pioneer site staat:
ik las toch in een ander topic dat ie ook op ATA33 draait. als ik nu naar zijn transfersnelheid kijk dan is dat max 21MB/sec, lijkt mij ATA33 dan. is het een voordeel om hem op ATA66 te laten draaien? gaat de performance echt omlaag als ie op ATA33 gaat?ATAPI / Ultra DMA66 interface
4. hoe zit het met de regiocode? das toch gewoon code 2?
5. deze heeft geen SPDIF, is dat erg?
6. tot slot, jullie algemene mening graag. is dit een goeie keus voor een DVD n00b? kan ik hiermee DVDtjes met illegale proggies mee bekijken, films draaien en weet ik veel wat nog meer?
alvast bedankt