Toon posts:

Welke externe PS-plugin gebruik je het meest?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel dus niet de standaard Photoshop plugins...maar de 'losse' plugins dus èh ;)

Ik heb nu bv. Eye Candy 4000... en ik heb gehoord dat de 'Flaming Pear'-plugins ook erg mooi zijn.(kent iemand de official site ervan?)

Heeft iemand verder nog wat aanbevelingen qua plugz?

Gracias amigos!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

- EyeCandy 4000
- Kai's Power Tools 4 & 5

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

geen externe plugins.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:58

Obi

Plug-Ins..? Eigenlijk gebruik ik die nooit. Tot nu toe heb ik met een minimaal gebruik aan filters (lees: mits noodzakelijk) altijd nog kunnen maken wat ik voor ogen had.

Ik zie alle tools in programma's (en de programma's zelf trouwens ook) ook écht als gereedschap.
Ik heb iets voor ogen en tracht dat, voor zover dat in mijn bereik ligt, te benaderen met behulp van een programma.
Ik start dus niet met een document en dan maar wat filtertjes proberen 'om te kijken of het mooi is'.

Edit: ik besef mij dat deze reply mij kostbare lowriderpunten gaat kosten...

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Geen enkele plugin waarom zou een mens dat willen?

|{ brrr }] |

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

geen plugins...
meestal zijn ze veel te 'overdone'.
Daarnaast heb ik gemerkt dat alleen als je buitensporig veel fx wil, je iets hebt aan een plugin, voor het doorsnee designwerk voor een site bijv., heb je voldoende aan de bijgeleverde filtertjes.

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Eyecandy, oude gare versie.
Voor de rest vrij weinig. Heel af en toe Ulead Particle Plugin, maar das ook niet alles :)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-09 21:09
None!

Verwijderd

Geen plug-ins, en ook vrij weinig filters tegenwoordig, incidenteel gebruik ik wel eens wat blur effects, voor de rest wel veel layer modes....

Verwijderd

XenoFex , EyEcandy 4000 en KPT 3,4,5,6

Verwijderd

Heel soms 1 van de volgende plugin-sets:
Almathera
Andromeda
DSB Flux
Neology
Xenofex

Meeste kun je ook wel met PS zelf (als je weet hoe, en waar natuuk ;))

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
geen, nog nooit gedaan ook..

maarruh, wat doet zo'n plugin nou?
laat eens wat zien..

Verwijderd

Ik ben normaal ook niet van de plug-in zooi, maar het is toch verrekte handig dat je afentoe, vooral voor rook effecten terug kan valle op een plug-in.

Verwijderd

De echte photoshopper kan alles zonder plugins :P
bl44t ik heb er nog nooit 1 nodig gehad...
Kai's Power Tools Gel is wel mooi gemaakt opzich...maar ik vind 'm nogal useless... net zoals alle andere plugins, ze komen veel te standaard over...

Verwijderd

SmartSaver

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Geen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

smartsaver? wasda?

verder hebben degene gelijk die zeggen dat je met de bijgeleverde plugins vrijwel alles kan doen (mijn mening)

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Geen .. nog noojt geprobeerd zelfs eigenlijk

Verwijderd

None...
Heb ze volgens mij ook nooit gebruikt. Ik maak net als J-roen vrij veel gebruik van de layer-modes en zo heel af en toe een keer iets als blur ed.
Pagina: 1