Toon posts:

Volume fade out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, ik wil op het eind van mijn flash filmpje hebben dat mijn geluid zachter tot 0 gaat. Dus eigelijk aan het eind hoor je het geluid aflopen tot het nul punt.
Ik heb al een frame waar het geluid instaat dus wat moet ik doen om het voor elkaar te krijgen??

PLZ HELP ME OUT :)

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

even op F1 drukken ( het is iig een standaard knopje in flash 5, maar ja ik zit op me stage en daar hebben we geen flash... :()

Don't mind Rick

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

F1 zal inderdaad wel werken. ;)

edit:

Gewoon in het zelfde scherm als waar je je geluid kiest kun je ook een FADE kiezen onder Effect. En klaar.
Binnen 2 min gevonden met F1.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

Op maandag 24 september 2001 13:17 schreef OkkE het volgende:
F1 zal inderdaad wel werken. ;)

edit:

Gewoon in het zelfde scherm als waar je je geluid kiest kun je ook een FADE kiezen onder Effect. En klaar.
Binnen 2 min gevonden met F1.
ik zei het toch * rickmans toch maar even flash installen op de stage kan ik ook nog wat anders doen dan Gotten

Don't mind Rick

Verwijderd

uit mijn hoofd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
on clipevent (load){
s=new Sound;
s.attachSound("geluid"); // hierbij moet je in de library het geluid exporteren als geluid
s.start();
}

on clipevent (enterframe){
i--;
s.setVolume(100-i);
if(i<=2){s.stop();}
}

zoiets hoor, k zit op school duz die clipevents moet je zelf maar even aanklikken, maar tiz een heel eind goed :)