Toon posts:

Asus P5A + videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu op een stysteem hier in huis een Asus P5A met een viper 770. Zoals velen van jullie weet is dit een erg brakke combinatie. Het draait met moeite win9x en windows 2k en XP kun je helemaal vergeten. Nu wil ik dus een andere videokaart aanschaffen, er zijn 3 eisen:

Goedkoop en minimaal 32 MB en het moet werken onder win XP.

Verwijderd

Denk dat een Geforce II MX de beste keus voor jou is. :)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:45

-ET-

Phone Home

wat wil je er mee doen?? als je een leuke kaart wil hebben en niet al te veel eisen stelt aan games maar ze toch wel eens speelt neem een GF2 MX ofzo zijn helemaal niet zo duur meer.

Verwijderd

Topicstarter
Een Geforce 2 MX zou dus geen problemen moeten hebben met de Asus P5A ( Aladin 5 sjipset). Het is namelijke een systeem voor mijn broertje, hij speeld er nu toch geen spellen mee ( omdat het bijna onmogelijk is.)

Verwijderd

Ik heb hier ook een P5A in combi gehad met een Viper(550) en dat werkte zeker niet optimaal. Heb nu een GF2mx erin en ondervindt geen enkel probleem meer. Die combi is een stuk beter, alleen is de GF een beetje overdone ten opzichte van de mobo/proc.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Uhmm.. Heb een P5A maar kreeg geen beeld bij boot met GF2MX (dus echt een hardware probleem). Ben teruggestapt naar een Monster Fusion.
Pagina: 1