Toon posts:

UTP connector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb dus een crosskabel nodig. Geen probleem, heb een kabel waarvan een connector goed zit de andere niet. Ik heb ook een paar connectoren liggen. Goed geen probleem zo ver. Maar nu wil ik dus maar een connector bevestigen, maar ik heb geen zin om voor een kneepje 50 á 60 piek te betalen. Weet iemand een handige tip zodat ik die hele tang niet nodig heb. Dat zou mooi zijn :)

thnx

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Je kunt met een kleine schroevendraaier de "schuifjes" een voor een dichtdrukken

(niet echt stevig, maar het werkt wel)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 13:01 schreef Wirf het volgende:
Je kunt met een kleine schroevendraaier de "schuifjes" een voor een dichtdrukken

(niet echt stevig, maar het werkt wel)
Daar zat ik dus ook al aan te denken.
Ik zie net ik ik een stuk of vier connectoren heb liggen, dus ga het meteen ff checken.

iig thnx :)

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:08
Combinatietang is ook een optie, maar de kans dat ie mislukt is aanzienlijk groter dan als je het met een normale 'UTP tang' doet.

De tandjes moeten in het koperdraad gesneden worden en dat 8x..

Sux6

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Verwijderd

De kans dat je de pinnetjes beschadigd waardoor ze slecht kontact maken is zeer groot.. beter ff een tang lenen :)

suc6

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Elke fatsoenlijke pjoetertoko heeft wel van die tangen, gewoon ff eentje lenen, eventueel tegen borg.

Of een Primafoon binnenlopen (met kabel) en daar de stekker (op) laten zetten.

Tang kopen is idd zinloos...

Verwijderd

Of gewoon bij de primafoon van die doe het zelf plugjes kopen voor ISDN. Die kan je gewoon dichtduwen en heb je helemaal geen tang nodig.

PS. zijn wel iets duurder dan standaard plugjes
Pagina: 1