[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Nee, de link naar de drivers verwijst naar www.sis.com/support/drivers/index.htm
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Verwijderd
Nou, dan is het toch goed!Op maandag 24 september 2001 12:49 schreef irondog het volgende:
Nee, de link naar de drivers verwijst naar www.sis.com/support/drivers/index.htm
nee natuurlijk niet want sis.com ligt plat dus die link werkt helemaal niet
Verwijderd
Ohw.Op maandag 24 september 2001 13:08 schreef -ET- het volgende:
nee natuurlijk niet want sis.com ligt plat dus die link werkt helemaal niet
http://www.sis.com/support/driver/vga.htm
sis doet het hier wel, ik weet alleen niet welke kaart je precies hebt dus downloaden kan ik niet.
sis doet het hier wel, ik weet alleen niet welke kaart je precies hebt dus downloaden kan ik niet.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
idd hij doet het weer
dus uitzoeken maar
Even offtopic: Rob als je dit leest wil je me dan ff mailen? Ik heb een vraag over een oud topic van je, een jaar terug ofzo. Bedankt.
Bij mij doet de site het dus (nog steeds / alweer) niet. Mijn probleem is als volgt: Ik weet niet welke driver ik nodig heb. Het gaat dus om een oude pci videokaart. De onderste van het lijstje heb ik al geprobeerd (toen de site het nog wel deed) en die was het niet. Als iemand anders wel op die site kan komen, kan deze persoon mij de driver dan ff doormelen?? Het zal wel de op één na onderste zijn.
Hoop ik 
g.a.hoogewerf@student.tue.nl
Ik weet wél zeker dat het een SiS kaartje is...
g.a.hoogewerf@student.tue.nl
Ik weet wél zeker dat het een SiS kaartje is...
edit:
Hij doet het weer!
Zo te zien hebben ze de site veranderd.
Hij doet het weer!
Zo te zien hebben ze de site veranderd.
Pagina: 1