MS Internet Toetsenbord geklooi

Pagina: 1
Acties:

• Skar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 17:03
Hallo menschen,

Ik heb een Microsoft Internet Pro toetsenbord... alleen heb ik het probleem dat soms m'n linker Shift blijft hangen...
Maar dat merk ik alleen aan hoe Windows reageerd... de knop zelf blijft niet hangen...
En ik kan het alleen ongedaan maken door op de rechter Shift te drukken...
Dus als ik ineens hoofdletter krijg, dan moet ik op de rechter Shift drukken, zodat ik ongedaan maak dat de actie van de linker Shift blijft hangen...
Ik hoop dat ik het duidelijk heb gemaakt... en dat iemand een oplossing hiervoor weet...
Ik weet namelijk niet of het zin heeft om m'n toetsenbord open te maken, want de knop zelf is niks aan te zien dat ie blijft hangen...

edit:
MS Internet toetsenbord verandert in MS Internet PRO

Hardware: MSI B450M Mortar Max | AMD Ryzen 5 3600 | 16 GB RAM | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 00:03

Engineer

Software

Toetsen bord opnieuw instaleren?
Toetsenbord op z'n kop houden en zooi eruit schudden?
Windows herinstall?
Paar keer flink beuken op die shift toetsen?

:)

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:44

Pogostokje

* twiet *

Volgende keer je cola aan de rechterkant van je toetsenbord zetten? ;)

Maareh, openmaken kan wel, maar je kan er lastig bij. Als je pech hebt heb je alle toetsen los op je tafel liggen en lezen we hier je vraag of iemand even de toetsenbord layout kan overtypen voor je. 8-)

Probeer eens flink te schudden om te zien wat er uitkomt?

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

- Heb je Sticky-keys niet aan staan ofzo in je Accesibility van je windows?

- Heb je de software van het keyboard geinstalleerd, zo ja, probeer het eens zonder. Het klinkt softwarematig.

Succes :)

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Heb ik soms ook met men cherry en men rechter CTRL toets, ik kan het alleen itzetten met men links CTRL toets
Ik merk er trouwens niks van, heb het enkel tijdens sommige games o.a. Red Faction

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Haal alle toetsen gewoon is een keer los en dan lekker soppen :+

• Skar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 17:03
Heb ik al eens gedaan... maar helpt dus nix ;-)
(mmmmm...... |:(.... misschien BEGON het daarna ;))
Maar volgens mij is het ook iets software-matigs... dus ga wel ff checken of ik de software al geinstalleerd heb en anders de-installeer ik het ff...

edit:
Woops... heb de software helemaal niet geinstalleerd... maar ff zoeken en doen.. kijken of het helpt... jullie horen nog van me ;)

Hardware: MSI B450M Mortar Max | AMD Ryzen 5 3600 | 16 GB RAM | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X

Pagina: 1