Heb een probleem met mijn uit 1992 gedateerde Dell ultrascan. Het beeld trekt aardig krom. Een scherm loopt van boven naar beneden in het midden naar binnen, zo van dat zie je heelo duidelijk. Kan het met de standaard knopjes niet bijstellen. Heb momentel de monitor wel opengeschroefd maar zie hier ook nergens iets om het mee bij te stellen. Weet iemand iets voor dit probleem (behalve een nieuwe want het geld is wel op)
Magetisme. Heb je een degauss functie?
Doe dat maar eens dan, ben je van het probleem af. Als deze er niet op zit, is er niets aan te doen, wordt het probleem erger en dan kan je die monitor dus wegpleuren.
Of is er manier om een monitor zonder degauss funcite toch te demagnetiseren? (open maken ofzo?)
Anyone?
Doe dat maar eens dan, ben je van het probleem af. Als deze er niet op zit, is er niets aan te doen, wordt het probleem erger en dan kan je die monitor dus wegpleuren.
Of is er manier om een monitor zonder degauss funcite toch te demagnetiseren? (open maken ofzo?)
Anyone?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Waar vind ik zo'n degauss mode?Heb er wel eens iets over gehoord maar daar houd het ook mee op. Heb de monitor nu open maar vind alleen schroefjes om de scherpte bij te stellen.....
okay, als dat dus niet helpt, dan eehhh. vrees ik het ergste. Sorry.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Hmm.. Degausen helpt normaal niet om dat kromtrekken te voorkomen.. (als je beeld behoorlijk wazig begint te worden helpt het wel!)
Maar er moet inderdaad wel een instelling voor zijn.. Ergens van die instelpotmetertjes binnen in je monitor..
Maar er moet inderdaad wel een instelling voor zijn.. Ergens van die instelpotmetertjes binnen in je monitor..
Verwijderd
Als je je monitor écht wilt houden kun je het laten maken.
Maar het is een boel werk en kost heel wat knaken . .
(Dit rijmt)
Maar het is een boel werk en kost heel wat knaken . .
(Dit rijmt)
Pagina: 1